Skip to main content
Hallo

Heel frustrerende ervaring om te beginnen met Proximus.

Contract afgesloten op 30 Juli 2016 bij verhuizing naar nieuw appartement. (30 Juli!!!)

Afspraak was vandaag om 14 september 2016 om alles te komen installeren met internet - tv - telefonie.

Afspraak was gezet in de voormiddag.

Omdat er nog niets was gegeven van informatie na 12 uur hebben we het geweldige klantennummer gebeld waarbij je 'binnen enkele ogenblikken geholpen' zou moeten worden.

We vroegen informatie wanneer ze zouden komen omdat de afspraak in voormiddag is. (natuurlijk na een klein half uurtje)

Natuurlijk kan dit gebeuren dat er vertraging is bij de technicus of... Maar natuurlijk kon de persoon aan de lijn kon geen informatie geven en bij deze dus niets doen.

"Komt allemaal wel in orde"

Daarna een sms gekregen met informatie:

"Beste klant, uw bestelling met nr... die geinstalleerd zal worden op 14/09/2016 door onze technicus, is nog niet volledig klaar.

We houden u op de hoogte"

Hierna was het 14 uur, in Proximus Halle shop langs gegaan.

Sms getoond aan de "vriendelijke mevrouw", maar helaas, ze kon niets hierover zeggen en zei ons dat ze zeker nog gingen passeren.

Had blijkbaar SMS nog nooit gezien (maar ze werkt wel voor Proximus...)

Geen probleem dan, ook al was dit met alle onvriendelijkheid. Extra moeite kon precies niet. Alles ging in orde komen.

Daarna lekker thuisgebleven met 30 graden (ondertussen ook vandaag conge gepakt).

Na 17.30 naar het fameuze nummer 0800 opnieuw gebeld.

Een halfuur later pakt er toch iemand op.

Na dit allemaal uit te leggen, kon ze opeens wel iemand bellen om verdere informatie te krijgen (ongelofelijke leugens dan wat ze allemaal zeggen ervoor...)

Maar blijkbaar is er geen informatie doorgegeven, staan we wel in hun systeem, maar staat er geen informatie over installering. (Terwijl we de documenten hebben als bewijs)

Mevrouw kon ons ook niets zeggen en zei ons lekker leuk om morgenvroeg terug te bellen naar hetzelfde nummer waar je altijd lekker lang kan blijven wachten.

Hoe durven ze dit zeggen aan klanten. Hoe kan het dat hier geen deftige service kan gegeven worden.

Dat ze ons zelfs nog niet kunnen terugbellen terwijl ons contract afgesloten is met papieren een maand en half op voorhand!!!!

Dat WIJ??? nog moeten bellen de volgende dag???!!! terwijl we de hele dag thuisblijven en hiervoor verlof moeten nemen.

Wanneer zal dit dan gebeuren? Binnen 1 week ofzo??

Hoe kan dat de dag van vandaag er geen deftige communicatie is en dat dit zo slecht allemaal gebeurt. Service minded my ...

Nochtans op de website, duidelijke zinnetjes van " we staan voor u klaar" " tot uw dienst 7/7"

"We komen bij u langs tot 20 uur" --> Het is pas 18.20 en niets kan gedaan worden???

Dit is ongezien maar verrast zijn we zeker niet. Als we moeten betalen, dan geen probleem om in contact te komen. Maar om een deftige service te krijgen natuurlijk niet.. Wat dacht u..

Het is zielig om dit op een forum te zetten, maar waar kun je anders terecht? Ojaa op het nummer 0800...

Mijn excuses voor de ongepaste woordkeuze maar ik denk wel dat dit ergens te begrijpen is.

Vroeger ook al veel problemen gehad met hen, maar met de technologie die erop vooruitgaat, blijkbaar nog altijd geen verbetering.

Dit vraagt om een duidelijke verklaring. Foei foei foei proximus.

Groeten

Mathijs
Van mij zouden ze al niet meer moeten komen want ik zou heel het boeltje opzeggen en naar een andere provider overstappen, ik zou er niet te veel complementen aan maken.
Hallo soeteman,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste Joël

Geraak er niet om u een privé bericht te zenden.

Ze hadden ons beloofd om terug te bellen eergisteren.

Is nu al vrijdag en dus twee dagen later, nog altijd niets gehoord van hen.

Gisteren heb ik nog eens naar het nummer 0800 gebeld en ze zeggen me dat het zelfs geen nut heeft om te bellen.

Maar wat moeten we dan doen? Dit blijft maar duren. Fout is bij Proximus en dit moest al opgelost zijn.

Ik versta niet dat dit dan geen prioriteit krijgt terwijl het contract en aanvraag afgesloten was op 30 juli...

Hoe kan het dat er geen extra informatie kan worden gegeven?

Ik werk zelf in de service sector, maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Het is precies de moeite niet om hun klanten op de hoogte te houden.

Zeker nadat de fout volledig bij hen ligt.

Na al dit, vinden ze het zelfs niet de moeite om terug te bellen met excuses en met duidelijke informatie wanneer en hoe en wat.

Klantennummer 619742813 S. Pace 0484032374

Alvast bedankt voor je hulp.

Groeten

Mathijs

Hallo soeteman,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Stuur een bericht naar Het Proximus Team

A.u.b.

Groetjes,

Wim
Beste,

Ik heb meteen een dossier 28002429 opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles onderzoeken en dit met prioriteit behandelen.

Alvast de excuses.

Mvg,

Koen
Bedankt Koen & Joël.

Kan of moet ik nu nog iets doen of moet ik afwachten tot er meer info zal worden gegeven?

Groeten

Mathijs

PS: Dankje Wim 🙂
We zullen je zeker spoedig contacteren voor de oplossing.

Mvg,

Koen
Ik ontving een uurtje geleden hetzelfde sms'je over de afspraak die morgenochtend ingepland staat (en waarvoor ik speciaal vakantie heb genomen).

Wat betekent dit concreet?

Telefonisch willen ze ons niet helpen aangezien deze dienst niet meer bereikbaar is. Nochtans moet toch iemand die sms'en activeren?
Hallo Diede,

Graag klantgegevens (mag ook in privébericht) voor nazicht.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

Reageer