Beantwoord

Service niet beschikbaar

  • 12 december 2016
  • 8 reacties
  • 782 Bekeken

Ik kan geen berichten meer versturen of ontvangen. Ik kan ook niet telefoneren. Ik krijg de melding : services niet beschikbaar. Internet enz. werken wel.
icon

Beste antwoord door Martin 12 december 2016, 15:03

Zo is dat, daarom dat ik ook voorgesteld heb om eens naar een proximus schop te gaan om die sim eventueel te ruilen voor een nieuwe.

Ik heb er zeer goede ervaring mee want in het proximus shop waar ik ook met mijn gsm binnen gestapt ben wegens problemen van niet kunnen bellen, hebben ze eerst wat testen gedaan en dan vastgesteld dat de sim defect was en een nieuwe ingestoken met behoud van nummer en klaar was kees 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Internet werkt wel : is dat misschien over wifi waardoor dit wel werkt?
Service niet beschikbaar kan verschillende oorzaken hebben.
Ja dat is via wifi.
Reputatie 6
Badge +3
Kijk hier eens: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_faulty/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/sim-kaar-werkt-niet.html

Probeer ook eens op een andere plaats (de lokale mast van Proximus kan ook defect zzijn)
Reputatie 6
Badge +3
Met ander toestel bellen naar 080022800 of http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Uw eerste voorstel. sim- kaart er al uit gehad en terug in. Gsm uit en heropstarten enz.
Allemaal geen verandering.
Uw tweede voorstel : ook al gedaan, maar ik krijg geen reactie.
staat alles goed ingesteld je kan instellingen vinden voor sommige toestellen hier
Eventueel sim laten vervangen in een proximus shop
Reputatie 6
Badge +3
Meeste kans is nu toch wel dat de simkaart defect is, dus omruilen in een proximus winkel en direct uitproberen.

Als je nog testen wilt uitvoeren: simkaart in ander toestel of andere simkaart in toestel uitproberen
Zo is dat, daarom dat ik ook voorgesteld heb om eens naar een proximus schop te gaan om die sim eventueel te ruilen voor een nieuwe.
Ik heb er zeer goede ervaring mee want in het proximus shop waar ik ook met mijn gsm binnen gestapt ben wegens problemen van niet kunnen bellen, hebben ze eerst wat testen gedaan en dan vastgesteld dat de sim defect was en een nieuwe ingestoken met behoud van nummer en klaar was kees 🙂

Reageer