Telefonisch zijn die al niet te bereiken en het is dus enkel hopen en ... wachten op een antwoord/reactie. Heeft iemand anders ook ervaring met deze 'service' van proximus ?
Beste antwoord door sabineb
Hi Dijo
Ik lees hier je post en zie dat dit gaat om het feit dat je Cloud niet meer kan bekijken via je tv.
Dit is normaal
Eind november verleden jaar zijn we overgegaan naar een andere software ontwikkelaar voor de Cloud toepassing. Deze leverancier biedt geen Cloud software over Prx decoders aan. Je krijgt dus geen optie meer hiervoor op de decoder. Een navraag hieromtrent of dit een feature is die nog komt werd negatief beantwoord.
Mvg sabine technical support cloud services
Bekijk origineel
Ik lees hier je post en zie dat dit gaat om het feit dat je Cloud niet meer kan bekijken via je tv.
Dit is normaal
Eind november verleden jaar zijn we overgegaan naar een andere software ontwikkelaar voor de Cloud toepassing. Deze leverancier biedt geen Cloud software over Prx decoders aan. Je krijgt dus geen optie meer hiervoor op de decoder. Een navraag hieromtrent of dit een feature is die nog komt werd negatief beantwoord.
Mvg sabine technical support cloud services