Skip to main content
VANAF 14 /11 TOT EN MET 22/11(tot13 UUR)GEEN TV TERBESCHIKKING GEHAD 2X 60 KM GEREDEN, VOOR de zo genaamde oplossing nieuwe decorder( alle opgenomen programma's kwijt) nieuwe b/box nog niks opgelost, weekend nog steeds zonder tv, maandag erkennen ze het probleem en geven een wifi stekker aansluiting,probleem opgelost, een gehuurde film word gefactureerd terwijl, die naar 5 minuten vastliep,een week huur/abonnement WORDT OOK AANGEREKEND TERWIJL JE ER GEEN GEBRUIK VAN KUNT MAKEN NIKS GEEN COMPUSATIE VAN BELGACOM? JAMMER MAAR ER ZIJN NOG PROVIDERS? DIE WEL SERVICE GEVEN;;;;;;;;

Als je problemen hebt gehad met BGCTV kan je met een simpel telefoontje naar 0800 22 800 dit doorgeven en je zal gecrediteerd worden en eventueel nog een extraatje er bovenop!



DAT IS PAS SERVICE... good luck om dat gedaan te krijgen bij de concurrentie ;)



Verder blijkt er dus nog steeds wat mis te zijn met je decoder of lijn. Best nog eens contact opnemen met 0800 22 700 en je probleem rustig uitleggen.


Reageer