server onbeschikbaar

  • 21 October 2011
  • 8 reacties
  • 2181 Bekeken

Reputatie 1
Ik krijg steeds de melding "server momenteel onebschikbaar". Al eens uitgelogd en terug ingelogd. Helpt niet. Wat is de oorzaak?

8 reacties

misschien iets tijdelijk? hier toch geen problemen

mvg
waar krijg je dat?

via pc, iplod, iplad, samsing?
indien je het hebt op IE9 kan je misschien eens wat settings nazien:

ga eerst na dat bij de opties in "geavanceerd" dat "browser uitbreidingen van derden ingeschakeld" is aan gevinkt.
bij beveiliging de volgende setting aanpassen bij "beveiliging /aangepast niveau" onder "diversen" de keuze "gemengde inhoud weergeven" op "inschakelen" zetten.

mvg
heb ook regelmatig de opmerking server onbeschikbaar en op verschillende browsers mocht dit verholpen kunnen worden en meerder zenders beschikbaar worden zou het een prachtige oplossing zijn voor Tv on PC momenteel is het geen geld waard.


Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt het meestal wel, maar dat bericht krijg ik soms ook wel. Als je eens terug probeert lukt het meestal wel. Het is alleszins veel simpeler dan TVonPC, al werkt dat bij mij nog steeds, en kan ik er mee opnemen, wat met de PC-versie van TV Overal nog steeds niet kan !.
Reputatie 2
Badge +1
@speels:
In het buitenland werkt TV-overal idd niet omwille van 'rechten'
Werkt enkel met een belgisch IP-adres.
het mag inderdaad NIET werken in het buitenland, bedankt om de goeie werking te bevestigen, speels - nog een goed verlof

uit de FAQ:

Beschikbaarheid TV Overal in het buitenland

Neen, wegens de rechten van de contentproviders kunt u buiten België enkel de programmagids bekijken en Belgacom TV-opnames programmeren. Tv-kijken of films huren in het buitenland is niet mogelijk.

Bij uw eerste login dient u trouwens de geolocatieclausule te aanvaarden die uw toegang tot Live TV beperkt tot België. Als u deze clausule niet aanvaardt, is het onmogelijk om in België op het mobiele 3G-netwerk naar Live TV te kijken.

mvg

Reputatie 7
Badge +1
Videostreams van bv. sporza.be werken ook niet in het buitenland. Eurovisie beperkt zich ook tot apgesproken TV-uitzendingen.

Reageer