Series nemen niet op

  • 18 February 2017
  • 60 reacties
  • 936 Bekeken

Sëdert een vijftal weken hb ik problemen met opname series. Bij de planning staan ze er tussen, conflicten zijn er niet. Desndanks nemen ze niet op soms wel, soms niet. Ik heb digibox reeds meerdere keren herstart. De series (thuis en home and away) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Enkele dagen beter, daarna weer niets meer.
Gek wordt ik er van! Ik snap dat dit wel eenmaal kan gebeuren, maar toch niet om de haverklap. Ik mis de helft van mijn serie, maar moet wel betalen!!

60 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Aline,

Kan je mij via privé bericht even je lijnnr of klantennr bezorgen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +3
Aline,

Alles zou nu terug moeten werken.

Mvg,

OdB
Jimmy O,

Ik heb nu thuis bekeken en dan alle opnames gewist . Maar nu staat er niets meer in de planning...

Kunt u dit oplossen?

Ik lees hier dat je de opnames moet laten om geen problemen te hebben

Maar raakt de schijf dan niet snel vol? (ik neem nogal veel op)

mvg
Alineke
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alineke,

Indien je de opnames 1 per 1 verwijdert is er geen probleem. Op dit moment is er een bug als je de optie 'alle opnames wissen' gebruikt dat deze ook de geplande opnames verwijdert. Je kan ze ofwel 1 per 1 verwijderen of na 60 dagen worden ze uit zichzelf verwijderd.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Dag Alineke,
Je kan ze ofwel 1 per 1 verwijderen of na 60 dagen worden ze uit zichzelf verwijderd.

En wat met de opnames die bij een V5 decoder ook op de harde schijf kunnen staan, worden die ook uit zichzelf verwijderd?
Reputatie 7
Badge +4
Bij haar probleem gaat het over netwerk opnames. Wij kunnen ook geen op de harde schijf terug plaatsen.

Alles wat op de harde schijf staat blijft er op staan tot je het zelf verwijdert.

Mvg, Robrecht
Hey RoberechtB,

Bedankt voor de klare en duidelijk uitleg.

Mvg, Martin.
Hallo,
Voor thuis en Home and away is probleem opgelost. Nu heb ik een probleem met the Voice Usa. Had dit vorig seizoen als serie opgenomen. Blijkbaar is dit terug gestart, maar het is niet opgenomen.
Kan dit terug hersteld worden? En wanneer zijn problemen nu opgelost??
Reputatie 6
Badge +3
Dag Greet,

Ik heb het opnieuw toegevoegd.

Mvg,

OdB
Bedankt.

Reageer