Serieopnames periekelen

  • 2 January 2012
  • 0 reacties
  • 376 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Zo te zien is de software voor serieopnames nog niet zonder bugs. Voor 1/1 had ik de volgende uitzendingen opgenomen:

"Geert Histe kookt" en "De Pappenheimers". Deze uitzendingen volgen elkaar op. Nadien had ik ook nog "Bart Peeters" opgenomen. Toen ik later op de avond, nadat alle opnames gedaan waren, ging kijken, kreeg ik volgende te zien:

"Geert Histe kookt": opname van 25 minuten (duurt normaal 1 uur)

"De Pappenheimers": opname van 1 minuut !!!! duurt ook ongeveer een uur

Ik kon nog juist het einde van "De Pappenheimers" zien op de opname van Bart Peeters, maar heb dus eigenlijk niks fatsoenlijks kunnen zien van Hoste, noch van de Pappenheimers. Ik zou de 2 uitzendingen natuurlijk kunnen huren op "ooit gemist" (ik heb geen "net gemist" abonnement, omdat ik niet zoveel naar Eéb kijk), maar dat kost me dan weer een paar euros. Kan Belgacom daar iets aan doen ?

Ik zie ook regelmatig dat de serieopnames van "Kitchen Nightmares" op VT4 veel te laat opnemen, ondanks dat ik de begin- en eindtijd niet wijzig.

En op Vitaya kan ik geen enkel programma in serie opnemen, wat nochtans heel gemakkelijk zou zijn, wan tik kijk regelmatig naar die zender. Kan dat misschien aangepast worden zodat ik daar serieopnames kan doen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer