Serieopnames overschrijven van opnames

  • 1 September 2017
  • 35 reacties
  • 746 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Valencia,

Dit hangt af van de software die op de decoder staat, je kan je vriend best eens zijn decoder laten resetten zodat hij de laatste nieuwe software krijgt, dan gaat hij dit ook nadien kunnen aanpassen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

MVg,

Kim
Reputatie 5
Badge +2
ok ik zal het hem zeggen , zal het waarschijnlijk zelf eens moeten gaan doen, hij zal het zelf niet durven.
Ik laat je dan eens weten.
Wij hebben toen hij de V5 kreeg (na een brief dat zijn oude V4 niet in staat was de nieuwe software te updaten) ook al gebeld, We moesten dan ook de V5 resetten zoals u nu meld, en toen is dit er ook niet opgekomen. Kunnen jullie dit niet op afstand pushen, ik wil wel via persoonlijk bericht zijn tel nr eens vermelden.
groetjes patricia
Reputatie 7
Badge +4
Dit was vroeger ook enkel beschikbaar op de v5 mini als alternatief omdat daar geen harde schijf meer in zit. Als je zijn telefoonnummer naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)kan sturen, kijk ik eens na of we het vanop afstand kunnen pushen.

Groeten,

Kim
Reputatie 5
Badge +2
ik heb zojuist een bericht gestuurd met de info
groetjes patricia
Reputatie 7
Badge +4
Hij heeft blijkbaar al de laatste software, maar lange termijngeheugen is niet beschikbaar, ik heb een mail gestuurd met de vraag dit beschikbaar te maken. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +4
Martin,

Ik heb ondertussen bevestiging gekregen dat je uitleg klopt.

Groetjes,

Kim
Reputatie 5
Badge +2
Ik dank u voor uw respons want sedert gisteren is het nu ook mogelijk op mijn vriend zijn V5 te verlengen tot 3 jaar,
Er zijn nu dezelfde mogelijkheden als op mijn V4.
Mijn hartelijke dank en weeral een pluim voor proximus voor de vlugge oplossing.
Al verschillende keren een gunstig resultaat gehad op vragen en probleempjes,
Doe zo voort
Patricia
Hey Valencia, weet je soms ook wat ze juist gedaan hebben om het nu wel te kunnen verlengen tot 36 maanden op die V5 decoder? was het de reset alleen die voldeed of was het door nieuwere software die erop gekomen is?
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb het juist eens gevraagd, en ter plaatste is er niets gedaan. Ik had die reset al eens gedaan toen de nieuwe decoder en b box 3 toegekomen waren. De Bbox was opgestuurd omdat ze eerst zeiden dat het daaraan lag. Enfin alles zit nu in het nieuw.
Dus twee dagen geleden heb ik toen zijn gegevens doorgestuurd en toen is het in orde gekomen; De versie die nu op de decoder staat is NTE_6.32.338, en dit is blijkbaar de laatste versie. ( er is wel een elctriciteitspanne geweest en toen is alles terug opgestart, maar volgens mijn vriend was het voordien al in orde) dus zo kan het niet veranderd zijn.
De verandering moet er gekomen zijn door tussenkomst van proximus zelf Verder kan ik er niets over zeggen.
Ok, in ieder geval bedankt voor je uitleg.
Deze NTE_6.32.3.38 dateert van juli 2017.
Waarschijnlijk zoals je zegt zal het iets te maken hebben door de tussenkomst van Proximus zelf.

Reageer