Woensdag werd "Met 4 in bed" opgenomen, maar ik kon de aflevering niet bekijken, wegens tijdgebrek. Ik heb wel de herhaling van 1u gestopt, want die overschreef weer de eerste uitzending van 21u.
Donderdag wil ik naar de opname van woensdag kijken, maar die is overschreven door de opname van donderdag. De afleveringen hebben geen afleveringsnummer en geen naam van de aflevering. Ik merk nochtans dat dit bij andere serieopnames, ook zonder nummer of naam, toch niet gebeurt, dat overschrijven.
Is dit nog een bugske bij?
Jullie hoeven die aflevering niet meer op mijn opnames bij te zetten, want ik heb nu de aflevering van donderdag gezien en weet dus wat er woensdag gebeurt is. Ik wilde dit alleen maar even melden, dat dit waarschijnlijk nog een bug is.
Bladzijde 2 / 2
Dag Valencia,
Dit hangt af van de software die op de decoder staat, je kan je vriend best eens zijn decoder laten resetten zodat hij de laatste nieuwe software krijgt, dan gaat hij dit ook nadien kunnen aanpassen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
MVg,
Kim
Dit hangt af van de software die op de decoder staat, je kan je vriend best eens zijn decoder laten resetten zodat hij de laatste nieuwe software krijgt, dan gaat hij dit ook nadien kunnen aanpassen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
MVg,
Kim
ok ik zal het hem zeggen , zal het waarschijnlijk zelf eens moeten gaan doen, hij zal het zelf niet durven.
Ik laat je dan eens weten.
Wij hebben toen hij de V5 kreeg (na een brief dat zijn oude V4 niet in staat was de nieuwe software te updaten) ook al gebeld, We moesten dan ook de V5 resetten zoals u nu meld, en toen is dit er ook niet opgekomen. Kunnen jullie dit niet op afstand pushen, ik wil wel via persoonlijk bericht zijn tel nr eens vermelden.
groetjes patricia
Ik laat je dan eens weten.
Wij hebben toen hij de V5 kreeg (na een brief dat zijn oude V4 niet in staat was de nieuwe software te updaten) ook al gebeld, We moesten dan ook de V5 resetten zoals u nu meld, en toen is dit er ook niet opgekomen. Kunnen jullie dit niet op afstand pushen, ik wil wel via persoonlijk bericht zijn tel nr eens vermelden.
groetjes patricia
Dit was vroeger ook enkel beschikbaar op de v5 mini als alternatief omdat daar geen harde schijf meer in zit. Als je zijn telefoonnummer naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)kan sturen, kijk ik eens na of we het vanop afstand kunnen pushen.
Groeten,
Kim
Groeten,
Kim
ik heb zojuist een bericht gestuurd met de info
groetjes patricia
groetjes patricia
Hij heeft blijkbaar al de laatste software, maar lange termijngeheugen is niet beschikbaar, ik heb een mail gestuurd met de vraag dit beschikbaar te maken. Ik hou je op de hoogte.
Martin,
Ik heb ondertussen bevestiging gekregen dat je uitleg klopt.
Groetjes,
Kim
Ik heb ondertussen bevestiging gekregen dat je uitleg klopt.
Groetjes,
Kim
Ik dank u voor uw respons want sedert gisteren is het nu ook mogelijk op mijn vriend zijn V5 te verlengen tot 3 jaar,
Er zijn nu dezelfde mogelijkheden als op mijn V4.
Mijn hartelijke dank en weeral een pluim voor proximus voor de vlugge oplossing.
Al verschillende keren een gunstig resultaat gehad op vragen en probleempjes,
Doe zo voort
Patricia
Er zijn nu dezelfde mogelijkheden als op mijn V4.
Mijn hartelijke dank en weeral een pluim voor proximus voor de vlugge oplossing.
Al verschillende keren een gunstig resultaat gehad op vragen en probleempjes,
Doe zo voort
Patricia
Hey Valencia, weet je soms ook wat ze juist gedaan hebben om het nu wel te kunnen verlengen tot 36 maanden op die V5 decoder? was het de reset alleen die voldeed of was het door nieuwere software die erop gekomen is?
Ik heb het juist eens gevraagd, en ter plaatste is er niets gedaan. Ik had die reset al eens gedaan toen de nieuwe decoder en b box 3 toegekomen waren. De Bbox was opgestuurd omdat ze eerst zeiden dat het daaraan lag. Enfin alles zit nu in het nieuw.
Dus twee dagen geleden heb ik toen zijn gegevens doorgestuurd en toen is het in orde gekomen; De versie die nu op de decoder staat is NTE_6.32.338, en dit is blijkbaar de laatste versie. ( er is wel een elctriciteitspanne geweest en toen is alles terug opgestart, maar volgens mijn vriend was het voordien al in orde) dus zo kan het niet veranderd zijn.
De verandering moet er gekomen zijn door tussenkomst van proximus zelf Verder kan ik er niets over zeggen.
Dus twee dagen geleden heb ik toen zijn gegevens doorgestuurd en toen is het in orde gekomen; De versie die nu op de decoder staat is NTE_6.32.338, en dit is blijkbaar de laatste versie. ( er is wel een elctriciteitspanne geweest en toen is alles terug opgestart, maar volgens mijn vriend was het voordien al in orde) dus zo kan het niet veranderd zijn.
De verandering moet er gekomen zijn door tussenkomst van proximus zelf Verder kan ik er niets over zeggen.
Ok, in ieder geval bedankt voor je uitleg.
Deze NTE_6.32.3.38 dateert van juli 2017.
Waarschijnlijk zoals je zegt zal het iets te maken hebben door de tussenkomst van Proximus zelf.
Deze NTE_6.32.3.38 dateert van juli 2017.
Waarschijnlijk zoals je zegt zal het iets te maken hebben door de tussenkomst van Proximus zelf.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.