Serieopnames nu toch (deels) mogelijk in nPVR ?

  • 28 May 2011
  • 6 reacties
  • 2205 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik stelde gisteren tot mijn verbazing vast, toen ik Villa Vanthilt als serie ingaf, dat de aflevering van maandag niet bij de serieplanning stond (gegroepeerd) maar apart voor maandag met 30d....Inderdaad want maandag viel die samen met de laatste aflevering van Zone Stad op VTM HD, die ook als serie ingepland stond...dat was wel nieuw voor mij. Vroeger zou dat een conflict gegeven hebben denk ik. Ik ga wél in het oog houden of dat niet met een x in het cirkeltje komt te staan met een van de volgende TV-gids updates....

6 reacties

Badge
Heb jij die nieuwe box al want die van mij doet ook soms raar.
@Axana: Welke nieuwe box??
Badge
die 4
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb nog altijd een V3. en ik denk dat de problemen met de tv-gids en de planning niets te maken hebben met het type decoder. Ik kan vlot alles plannen opnemen en bekijken, behalve wat kleinere problemen met de onmiddellijke beschikbaarheid van nPVR opnames en met de doorspoelfunctie die soms vast loopt bij trouwens ook een groot deel van de andere leden. Is vlgs. mij een streamingprobleem van de servers (of capaciteitsprobleem ?).
Badge
Problemen met de gids heb ik nooit gehad maar dat is infeite omdat ik hem te weinig heb kunnrn gebruihen.Met die v4 heb ik nu veel minder problemen om opte nemen I heb wel npg geen serie opnamens gemaakt gewoon, wanneer ik iets niet vertrouw blijf ik er liever af.En je weet sinjootp1 wat je kan doen wil je een v4 hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Ik zal er nog eens over nadenken Axana. Het doorlopen van de TV-gids zal zeker vlotter gaan met een V4, wegens snellere processor en groter RAM geheugen. Daar twijfel ik niet aan. De grotere harde schijf is mooi meegenomen natuurlijk. Maar ik zal de 2e scartuitgang missen voor mijn 2 DVD-recoders. En ik moet nog een behoorlijk aantal programma's bekijken (of eerst overkopiëren) die er op staan. Had dat al gedaan toen ik de nieuwe interface ging krijgen, maar nu staat er weer vanalles op. Binnenkort is het toch zomerpauze voor veel programma's en zullen we er tijd voor hebben. Groetjes

Reageer