Sinds enige tijd lukt het niet meer om serieopnames te annuleren en twee programma's op te nemen. Vroeger had ik hier geen probleem mee. Kan iemand helpen?
Bladzijde 1 / 1
probeer eens de decoder 5 seconden zijn spanning te onderbreken en opnieuw laten herstarten om te zien of het helpt
Dag Follow87,
Mijn excuses voor dit ongemak. Kan je mij eens je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg,
AndyM
Mijn excuses voor dit ongemak. Kan je mij eens je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg,
AndyM
Al enkele keren geprobeerd met decoder spanning te onderbreken helpt niet
Mijn excuses voor dit ongemak. Kan je mij eens je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg,
AndyM
Mijn klantennummer: 618160626
Follow87,
Bedankt om je klantnummer door te sturen.
Ik was daarnet iets te snel en was je vergeten te vragen welke serieopnames je niet kan annuleren.
Kan je mij ook zeggen welke opnames je niet kan opnemen?
Mvg,
AndyM
Bedankt om je klantnummer door te sturen.
Ik was daarnet iets te snel en was je vergeten te vragen welke serieopnames je niet kan annuleren.
Kan je mij ook zeggen welke opnames je niet kan opnemen?
Mvg,
AndyM
Bedankt om je klantnummer door te sturen.
Ik was daarnet iets te snel en was je vergeten te vragen welke serieopnames je niet kan annuleren.
Kan je mij ook zeggen welke opnames je niet kan opnemen?
Mvg,
AndyM
Het nieuws kan niet geannuleerd worden en nog enkele oude andere, maar vooral deze is irritant. Ik kan wel 1 programma opnemen, maar vroeger kon ik er twee tegelijkertijd opnemen.
Ik heb dit even naar onze engineering gestuurd. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
Mvg,
AndyM
Mvg,
AndyM
Dag Follow87,
Het nieuw zou nu uit je planning moeten verwijderd zijn.
Mvg,
Kim
Het nieuw zou nu uit je planning moeten verwijderd zijn.
Mvg,
Kim
Zelfde probleem: serieopnames annuleren is sedert enkele weken niet meer mogelijk.
Yves59,
Voor welke series probeer je dit juist? Ik zal het eens nakijken.
Mvg,
Kim
Voor welke series probeer je dit juist? Ik zal het eens nakijken.
Mvg,
Kim
Party of five ("zes") en Big Bang Theory (Q2)
Ik heb het doorgestuurd naar onze engineers, ik laat je weten als de opnames verwijderd zijn.
Ik heb al antwoord gekregen dat de opnames verwijderd zijn. Moest je ze nog zien, start je decoder dan even opnieuw op.
Opgelost! Bedankt.
graag gedaan 🙂
Ook hier al enige tijd hetzelfde probleem,
de serieopname van "thuis" op één kan niet geanuleerd worden.
mijn klantennr is 603065400
de serieopname van "thuis" op één kan niet geanuleerd worden.
mijn klantennr is 603065400
Dag Sonia,
Ik ga het laten wissen. Ik stuur je nog een confirmatie als ik het heb uitgevoerd.
Nadien ook best even de decoder herstarten dan gaan we nieuwe software opladen dat dit niet meer zou Mogen voorvallen.
Groeten,
Jimmy
Ik ga het laten wissen. Ik stuur je nog een confirmatie als ik het heb uitgevoerd.
Nadien ook best even de decoder herstarten dan gaan we nieuwe software opladen dat dit niet meer zou Mogen voorvallen.
Groeten,
Jimmy
jawadde, dat was snel opgelost.
merciekes Jimmy O
merciekes Jimmy O
Graag gedaan Sonia 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.