Vraag

Serieopname

  • 1 December 2016
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

zijn er nog mensen die dit ervaren?
Ik stel een serieopname in en ga ervan uit dat dit elke keer opgenomen wordt. Als ik dan even tijd heb en er naar wil kijken zie ik dat de helft van de afleveringen niet werd opgenomen. Heel vervelend dit! Ik zat vroeger bij telenet en heb dit nooit ervaren! Ook soms films waarvan ik zeker ben dat ik heb opgenomen staan niet in de lijst van opgenomen items... Het geheugen van de decoder stond blijkbaar ook eens vol, want er werd niet meer opgenomen, en daar kreeg ik geen melding van...
Jammer dat telenet nog geen onbeperkt internet aanbied voor Netflix anders zat ik al heel snel daar terug....

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ja elien, daarom neem ik geen serie opnames op, programmeer afl. per afl. de dag daarvoor of de dag zelf.
Zeg niet dat het altijd mislukt als je alle afl. ineens programmeert, maar als je zekers wil zijn...
Heb dit meermaals aan Px gemeld, bug server Px?
Je kan proberen de decoder te resetten, stekker 20 sec. eruit, terug opstarten, alhoewel als de opnames op de server staan, heeft dit niet veel zin, of helpdesk contacteren op 080022800, die kunnen je opnames misschien herstellen.

mvg.
Ja dat heb ik ook al verschillende keren gehad en soms zie ik het nog op tijd dat ik met replay kan kijken maar ja soms ben ik toch te laat. Is wel.vervelend

Reageer