Beantwoord

Serie wordt niet opgenomen

  • 5 September 2017
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Beste
opnieuw wordt de serie 'Grey's Anatomy' niet opgenomen, ook al staat serie-opname ingeschakeld. Bij het vorige seizoen was dit ook al het geval.
Zaterdag heb ik het probleem aangekaart in een winkel van Proximus en de verkoper wist mij daar het volgende te vertellen (hij had zelf al dit probleem gehad): blijkbaar staan heel wat series in opname die niet meer bestaan of uitgezonden worden. Die nemen plaats in waardoor er plaats meer is voor opnames van series die wel nog uitgezonden worden.
Kunnen jullie aub eens de 'geplande' opnames van series of programma's die niet meer bestaan (of uitgezonden worden) wissen aub?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 15:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Delphine, eerst en vooral lijkt je oude lijn nummer opgezegd. Ben je verhuisd ofzo onlangs of ander abonnement gekregen? Indien ja, kan ik je nieuwe klant nummer of vaste lijn nummer krijgen via privé? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan, kan je eens controleren of je nu alle recente afleveringen hebt van grey's anatomy? MVG, Wim
Beste
gisteren is de opname gelukt.

Ik zie dat er nu ook een ander seizoen van Grey's Anatomy wordt opgenomen. Het gaat om een dagelijkse opname maar ik kan niet terugvinden op welke zender die wordt uitgezonden...
De (enige) serie die ik eigenlijk momenteel wil is die die op woensdag om 20.45 uur op VijfTV wordt uitgezonden.

Kunt u dit nog aanpassen aub?
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Dit zou nu moeten in orde zijn. MVG, Wim
Dankuwel!

Reageer