Ik heb 14 dagen geleden serieopnamen geprogrammeerd voor verschillende zenders omdat wij met vakantie waren.
Ik kan serieopnemen niet stoppen en moet nu elke dag opnames wissen!!!
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Hey Luc, kan je eens het volgende doen:
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Kan je nu opnieuw proberen de opnames te stoppen?
Indien het nog steeds niet lukt na deze acties, kan je me vertellen over welke opnames het juist gaat?
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Kan je nu opnieuw proberen de opnames te stoppen?
Indien het nog steeds niet lukt na deze acties, kan je me vertellen over welke opnames het juist gaat?
Ik heb decoder zonder stroom gezet, modem herstart en nu decoder terug aangesloten en herstart, ik kan nog steeds geen serieopnamen stoppen
Familie
Echte verhalen: de buurtpolite
Het lichaam van Coppens
Tytgat chocolat
Spitsbroers
De rechtbank
Her is ingewikkeld
Kafka
Familie
Echte verhalen: de buurtpolite
Het lichaam van Coppens
Tytgat chocolat
Spitsbroers
De rechtbank
Her is ingewikkeld
Kafka
Ok, bedankt. Ik heb het doorgestuurd naar ons TV team voor verder nazicht. Zodra ik meer info heb laat ik je iets weten. Mijn excuses voor de hinder.
Luc DM, ons TV team kan de decoder niet bereiken. Kan je het volgende doen en gedurende de tijd dat ons TV team dit aan het onderzoeken is, de decoder niet volledig uitschakelen dmv de stroom of via je verdeeldoos. Standby (uitschakelen met je afstandsbediening) is uiteraard ok.
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Hallo Thomas , bovengenoemde stappen zijn uitgevoerd!
Bedankt. Kan je de decoder in 'standby' laten staan? Ik houd je op de hoogte!
Ok!
Onze TV teams hebben het nodige gedaan en het probleem zou nu opgelost zijn.
Kan je ook nog even het volgende nakijken in de instellingen van de decoder?
Menu --> instellingen (tandwielicoontje) --> mijn voorkeur --> opnames --> conflictoplossing: staat dit op auto? Indien niet, kan je dit op 'auto' zetten?
Kan je ook nog even het volgende nakijken in de instellingen van de decoder?
Menu --> instellingen (tandwielicoontje) --> mijn voorkeur --> opnames --> conflictoplossing: staat dit op auto? Indien niet, kan je dit op 'auto' zetten?
Hallo Thomas, conflictoplossing stond op auto, de geplande serieopnamen zijn er nu af zie ik, hopelijk blijft dit zo, zal het volgende dagen in het oog houden, bedankt voor de hulp
Grt, Luc
Grt, Luc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.