"Serie opnemen" onthoudt maar 5 afleveringen

  • 20 September 2017
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Op enkele zenders worden elke dag afleveringen gegeven. Bij een nieuwe serie (of herhaling) gaf ik (reeds enkele malen) opdracht alle afleveringen op te nemen. Ik was ontzettend gefrustreerd dat er precies iets mis liep en ik al de afleveringen niet had opgenomen. Gisteren ontdekte ik dat ik telkens slechts de 5 laatste afleveringen heb, de vorige vind ik niet terug (ook al weet ik dat ze opgenomen werden). wat moet ik doen/veranderen aan instellingen om een ganse serie van 10/15 afleveringen opeenvolgend te kunnen zien?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Vdbos, je zou eens naar de ingeplande opname moeten gaan via bij voorbeeld de TV gids. En daar kan je naar opnameopties van de serie gaan. En daar kan je Aantal te behouden afleveringen op 5, 10, 20 of alle. Je kan dit best aanpassen naar meer als 5.
Reputatie 7
Badge +1
Volg de serie " Over mijn lijk " op NPO1. Vanwege de slimste mens op 4 had ik deze op serieopname gezet. Opnames van 30 november, 7 december en 21 december staan erop. Die van 14 december staat er niet tussen. Blijkt dat ook die van 30 november er niet helemaal op staat. Is het mogelijk dat deze toch bij mijn opnames terug en bijgezet kan worden. PX alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon,

Ik heb u vraag even doorgegeven. We houden u op de hoogte. groeten Els
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

Ik heb u vraag even doorgegeven. We houden u op de hoogte. groeten Els


Hallo Els, blijkt dat de uitzending van 14 december er niet is geweest. Alleen als kan de uitzending van 30 november.
Sorry voor het ongemak en alvast bedankt en prettig weekend. Grt, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon, dit is doorgestuurd naar een interne dienst. Daar zal men de opname eerstdaags terugplaatsen. Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, dit is doorgestuurd naar een interne dienst. Daar zal men de opname eerstdaags terugplaatsen. Groeten, Charlotte.
Hallo Charlotte, bedankt en prettig weekend. Groeten, Antoon

Reageer