Skip to main content
Als ik mijn decoder instel voor de serie-opname van 'met vier in bed' op de VTM, dan mis ik sinds twee weken stukken van het programma. Zelfs als ik met marge opneem. Gistreren staakte hij de opname na 23 minuten terwijl het programma langer duurt. Ik heb de serie-opname dan gestopt en gewoon via de TV-gids de programmatie gedaan,... had ik enkel het laatste stuk van het programma en ook met marge ingesteld. Het enige wat ik kan doen om het hele programma te kunnen bekijken is oftewel live kijken ofwel én masterchef voor én het programma erna mee opnemen . Dat is nu toch niet echt klantvriendelijk medunkt.

Deze of volgende maand komt er een opdate om al enkele fouten zoals bugs en zoals u nu aangeeft deze problemen proberen te verhelpen.

Axana,

heb jij bevestiging dat dit wordt opgelost in de eerstvolgende release?

Heb Eva dit hier nog nergens weten posten?

Je hoort inderdaad maar weinig over die "bugfixes"....bij mij staat die nieuwe interface er al van einde april op, en veel is er nog niet aan veranderd.... maar die afleveringen in series die niet compleet worden opgenomen is wel een serieus probleem ! al heb ik het nog niet voorgehad eerlijk gezegd en ik werk heel veel met serie. Ik zie in de TV-gids dat "met vier in bed" normaal 50 minuten duurt. Was er in het totaal maar 23 minuten opnomen, of stond er nog een groot stuk voor en stond er van het programma maar 23 minuten op ? want dan ligt aan VTM.

Sinjoor 71: Er was maar 23 minuten opgenomen in het totaal, dat was de eerste en enige keer dat ik zoiets meemaakte. Meestal staat er véél masterchef op en weinig met vier in bed. Wat die bug-updates betreft: ik wacht nog steeds op de update die ze mij beloofden in februari 2011 waardoor ik bij een opgenomen programma de teletekstondertitels synchroom kan laten verlopen,... ook nog niet gezien.

Reageer