Hallo,
Ik heb nu al een paar weken hetzelfde probleem voor de opname van NCIS op VT4.
De serie staat geprogrammeerd om op te nemen en iedere week neemt Belgacom de 1ste aflevering op en annuleert de volgende, onmiddellijk erna. Zo ben ik dus iedere week de 2de aflevering kwijt.
Ik heb al geprobeerd om de serie te verwijderen en opnieuw te programmeren, lukt niet. En er staan ook geen andere opnames voor die periode dus dat kan ook geen reden zijn.
Graag een oplossing voor dit probleem, ik vond het jammer dat we steeds een stukje van onze serie moeten missen.
Met vriendelijke groeten,
Vanessa
Bladzijde 1 / 1
Beste VanessaBart,
Er zijn geen problemen gekend met deze serie opname. De beste tip die ik kan geven is serie eruit gooien en opnieuw programmeren maar dat blijkt niet veel uit te halen. Decoder eens herstarten kan soms ook wonderen doen.
Bij blijvende problemen zal u toch eens onze helpdesk moeten bellen: 0800.22.700 (van 7u tot 22u).
In de tussentijd best beide afleveringen manueel programmeren met een beetje geluk lukt het dan wel.
MVG,
Eva van Belgacom
Er zijn geen problemen gekend met deze serie opname. De beste tip die ik kan geven is serie eruit gooien en opnieuw programmeren maar dat blijkt niet veel uit te halen. Decoder eens herstarten kan soms ook wonderen doen.
Bij blijvende problemen zal u toch eens onze helpdesk moeten bellen: 0800.22.700 (van 7u tot 22u).
In de tussentijd best beide afleveringen manueel programmeren met een beetje geluk lukt het dan wel.
MVG,
Eva van Belgacom
Met de "Tour 2011 vive le vélo" anders wél. De titels van de dagen waar alleen "Tour 2011" stond waardoor die dagen niet mee in de serie werden opgenomen werden nu wel aangepast, maar toch komt er een bericht op " niet alle afleveringern kunnen worden opgenomen"' en er ontbreken dus een aantal dagen, die ik dan maar van op afstand zal programmeren....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.