Skip to main content
Enkele weken geleden stelde ik onze decoder in om de serie Downton Abbey is serie op te nemen.

Maar ik kan deze afleveringen niet bekijken... Als ik op PVR druk, krijg ik wel een lijst met alle opnames en ook Downton Abbey staat erbij. Als ik dit selecteer kan ik toch geen enkele aflevering bekijken. Ik kan enkel kiezen uit 'opname verwijderen' en 'serie verwijderen'. Kan je dan enkel de serie bekijken wanneer ze helemaal afgelopen is?

Kan iemand mij helpen?

Precies zelfde probleem: ook Downton Abbey serie-opname geprogrammeerd, alleen verwijderen mogelijk. Ik heb dus nu al 2 weken van de serie gemist - echt vervelend. Met andere series (bv Dr Who op BBC) geen probleem.

Hebben jullie zaterdag in de vooravond nog gecheckt of er geen raar teken achter de geplande opname stond ? En het klinkt misschien lachwekkend, maar hebben jullie de decoder al eens terug opgestart ? Ik heb die serie ook al weken ingepland, en heb er nog geen enkele moeten missen.

Beste suskewiet en Margaret,

Hebben jullie, zoals sinjoor al voorgesteld, de decoder al opnieuw opgestart? Indien neits helpt, kan je ook proberen van de serieopname te herplannen.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Dag allemaal. Bedankt voor de reacties, maar ik vrees dat ze niet helpen. Ik heb de decoder een keer opgestart, zonder verandering in de situatie. Ik heb ook de serieopname opnieuw ingesteld (gisteren, dus ik weet nog niet of het heeft geholpen).

Het rare is dat het gewoon opstaat als opgenomen, maar kan niet gespeeld worden. Alle mogelijke manieren geprobeerd (door PVR, door menu/mijn opnames), maar het blijft een raadsel.

groetjes

Margaret

Helaas valt die serie onder "net gemist" en is ze niet in "ooit gemist" beschikbaar....

Als het enigszins kan, even de planninglijst checken als je thuiskomt om te zien of er geen x in het cirkeltje staat....er gebeurt nl. een update van de TV-gids in de loop van de nacht, maar ook nog een in de loop van de namiddag. Vlgs. mij loopt het dan fout. is duidelijk nog een bug in het systeem. Gebeurt bij mij ook regelmatig, maar als je het op tijd ziet, kan je de serie nog verwijderen en terug ingeven om het te corrigeren. Anders is het helaas te laat zolang ze dat nog niet opgelost hebben !

Uiteindelijk voor de laatste aflevering gisteren heb ik gewoon eenmalig (niet als serie) geprogrameerd - met goede afloop. Ik hoop dat de serie een keer terugkomt (op een andere zender?) en dat ik dan de ontbrekende delen ook zal kunnen zien.

Reageer