Skip to main content
Ik ben juist veranderd van Telenet naar Belgacom tv,Bij Telenet nam ik de avond episodes van Thuis altijd op nu wil ik dat ook doen bij Belgacom maar daar heb ik dan die van s'namiddags en savonds die van s'namiddags zijn wel al oude afleveringen ? Bij Telenet had ik van s'avonds alleen ols ik die van de avond instelde alle episode's instelde , Waarom kan dat bij Belgacom niet ?

Heb je al die nieuwe interface ? of nog de oude met dat kleine schermpje rechtsboven tijdens bekijken planning of opnames of TV-gids ?

Bij de nieuwe interface kan je bij een geplande serie erop klikken (OK) en dan verschijnen daar al de afleveringen van de komende 10 dagen op. Daarvan kan je er dan een aantal van verwijderen. Erop gaan staan OK en optie verwijderen kiezen en OK drukken (men vraagt eerst nog bevestigen). Niet optie "serie verwijderen" kiezen natuurlijk.

Ik heb de nieuwe interface en weet wel hoe ik dat moet verwijderen maar waarom kan men niet zoals bij Telenet gewoon enkel die van s'avonds en s'middags appart plannen ?Nu moet men ze toch gewoon een voor een verwijderen en bij Telenet neemt men gewoon alle afleveringen van s'avons op zolang men ze uitzend

De nieuwe interface is, zoals de naam het zegt, nog heel nieuw, en er moeten nog een aantal "bugs" uitgehaald worden. Maar er komt regelmatig een "bugfix" uit, die zulke problemen moet oplossen. Daar wordt constant aan gewerkt om het te optimalizeren.

Reageer