Heb in de handleiding / FAQs iets over het hoofd gezien of is het normaal dat serie opnames die ingesteld staan op decoder 1 niet kunnen bekeken worden via decoder 2?
Alvast bedankt voor de feedback.
Mvg,
B
Bladzijde 1 / 1
beste
series worden altijd op je harde schijf van de decoder opgenomen meen ik, 't is dus logisch dat je ze maar op de desbetreffende decoder kan bekijken.
opnames die op server gedaan worden kan je wel op al uw decoders bekijken
mvg
series worden altijd op je harde schijf van de decoder opgenomen meen ik, 't is dus logisch dat je ze maar op de desbetreffende decoder kan bekijken.
opnames die op server gedaan worden kan je wel op al uw decoders bekijken
mvg
Series kunnen (voorlopig?) nog niet op het netwerk (nPVR) en dus ook niet van op afstand.
Beste Biest,
Zoals vermeld door mijn medeposters.
Serieopnames worden opgenomen op de harde schijf en zijn dus gebonden aan desbetreffende decoder.
Dit wil ook zeggen dat deze niet vanop afstand kunnen worden gepland.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door mijn medeposters.
Serieopnames worden opgenomen op de harde schijf en zijn dus gebonden aan desbetreffende decoder.
Dit wil ook zeggen dat deze niet vanop afstand kunnen worden gepland.
Mvg,
Eva van Belgacom
Bedankt voor de reacties iedereen.
Ik begrijp dat het technisch misschien allemaal niet zo eenvoudig is, maar het zou wel een verbetering vormen voor de gebruikerservaring.
Bestaat trouwens de mogelijkheid om bv via USB programma's van decoder 1 naar decoder 2 te copiëren / verplaatsen?
Ik begrijp dat het technisch misschien allemaal niet zo eenvoudig is, maar het zou wel een verbetering vormen voor de gebruikerservaring.
Bestaat trouwens de mogelijkheid om bv via USB programma's van decoder 1 naar decoder 2 te copiëren / verplaatsen?
Neen, er bestaat geen mogelijkheid om opnames te verplaatsen van decoder 1 naar decoder 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.