Beste,
Ik heb sinds gisteravond omstreeks 23h00 zeer slecht schokkend beeld en het geluid is zeer krakend (omgeving Gent). Het is echt niet meer mogelijk om televisie in real time te bekijken
Kan mij iemand bevestigen ofdat aan mijn decoder ligt of de fout bij Belgacom zit. Mij lijkt in ieder geval het laatste want als ik opgenomen programma’s op de harde schijf bekijk, heb ik in ieder geval dat probleem niet ( ik heb het wel alleen nog maar gecheckt met programma’s opgenomen van voor de storing) . Echter wanneer ik programma’s bekijk opgenomen op de server heb ik hetzelfde probleem als kijken in real time wat mij dus wijst op problemen van de Belgacom server.
Mijn gegevens zijn:
internetverbinding (nochtans ook geen probleem met internet): fc 289803
Telefoonlijn: 09 22 55 438
Alvast bedankt op voorhand!
Bladzijde 1 / 1
Mss eens proberen met eerst de modem volledig te laten heropstarten
en als dit gebeurd is de decoder (spanning onderbreken 20 sec wachten ) en heropstarten,
dan zien of het probleem verdwenen is.
en als dit gebeurd is de decoder (spanning onderbreken 20 sec wachten ) en heropstarten,
dan zien of het probleem verdwenen is.
@ Ricy, Ik heb het deze middag eens geprobeerd geen verbetering. Volgens mij ligt het ook niet aan de modem aangezien ik geen probleem heb met internet. Aan de decoder kan het anderzijds wel liggen maar als ik het menu raadpleeg of opgenomen programma's wil bekijken heb ik geen probleem.
Ik heb deze middag ook gemerkt dat na paar seconden het beeld stil blijft staan en zelfs zwart wordt. Bij het zappen naar een andere post krijg ik ook een zwart beeld. Zelfde problemen heb ik als ik op dit moment wil onmemen. Ook de programma's op dit moment opgenomen zijn niet meer te bekijken.
Ik heb deze middag ook gemerkt dat na paar seconden het beeld stil blijft staan en zelfs zwart wordt. Bij het zappen naar een andere post krijg ik ook een zwart beeld. Zelfde problemen heb ik als ik op dit moment wil onmemen. Ook de programma's op dit moment opgenomen zijn niet meer te bekijken.
is de decoder met kabel verbonden of gebruik je plc/ruckus?
verder sluit ik me aan bij ricy ivm contact opnemen met technische dienst
mvg
verder sluit ik me aan bij ricy ivm contact opnemen met technische dienst
mvg
Beste Polleke,
Na nazicht van uw lijn, blijkt alles in orde te zijn.
De storingen die u ondervindt zijn mogelijk afkomstig van een toestel, maar het lijkt me inderdaad het beste dat u contact opneemt met onze technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Mogelijk sturen zijn na controle hiervoor een technieker.
Mvg,
Eva van Belgacom
Na nazicht van uw lijn, blijkt alles in orde te zijn.
De storingen die u ondervindt zijn mogelijk afkomstig van een toestel, maar het lijkt me inderdaad het beste dat u contact opneemt met onze technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Mogelijk sturen zijn na controle hiervoor een technieker.
Mvg,
Eva van Belgacom
Aan iedereen bedankt voor de hulp!!
Het is uiteindelijk toch goed gekomen!
Ik had deze middag een factory resest gedaan en na deze reset was ik verlost van het krakerig beeld maar het beeld bleef stilstaan op de welkompagina van Belgacom TV. Vanavond dan nog eens volledige reset gedaaan en in het beginne had ik dezelfde situatie. Totdat ik op een bepaald moment de recoder kon uitzetten en weer aanzetten en dus weer goed beeld had. Wel heb ik ondertussen ook eenss andere ethernet kabel tussen moden en decoder gehangen. Het porgramma dat ik deze middag had opgenomen om te testen heeft nog steeds een zeer schokkend beeld
Nogmaals eens iedereen bedankt om mee te helpen denken voor een oplossing!!!
Het is uiteindelijk toch goed gekomen!
Ik had deze middag een factory resest gedaan en na deze reset was ik verlost van het krakerig beeld maar het beeld bleef stilstaan op de welkompagina van Belgacom TV. Vanavond dan nog eens volledige reset gedaaan en in het beginne had ik dezelfde situatie. Totdat ik op een bepaald moment de recoder kon uitzetten en weer aanzetten en dus weer goed beeld had. Wel heb ik ondertussen ook eenss andere ethernet kabel tussen moden en decoder gehangen. Het porgramma dat ik deze middag had opgenomen om te testen heeft nog steeds een zeer schokkend beeld
Nogmaals eens iedereen bedankt om mee te helpen denken voor een oplossing!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.