Schermpje op TV vraagt mij om gratis de decoder om te ruilen door op de blauwe knop te drukken

  • 6 February 2013
  • 2 reacties
  • 1137 Bekeken

Badge

Als ik de decoder aanzet komt er sinds gisteren een groene balk onderaan op mijn scherm met de boodschap 'ruil uw decoder gratis om. Druk op de blauwe knop.'

Waarom is dat? Is er iets mis met mijn decoder? Mij lijkt nochtans alles in orde te zijn.


Moet ik hem omruilen of mag ik hem omruilen? En op welke termijn dan?


Ik heb nog niet op de blauwe knop gedrukt omdat ik vrees dat ik daardoor dan al automatisch een aanvraag voor een nieuwe indien, terwijl ik er het fijne nog niet van afweet.


Weet iemand wat hier de bedoeling van is?

2 reacties

wij hebben net de sms gekregen dat het toestel klaarligt bij ons kiala punt. kan iemand me vertellen wat er daar exact moet gebeuren? ik heb begrepen dat ik nu naar daar moet met mijn decoder in een doos samen met adapter, afstandbediening en overige kabels? welke juist allemaal? want vindt er nergens meer info over terug...

en ik ga dus naar dat kiala punt. ik krijg dan de nieuwe decoder. wat dan? zijn de kiala punten op de hoogte van de ruilactie? moet ik een adres opgeven en de verzending betalen?

Graag wat ervaringen en info hieromtrend! thxx
Reputatie 7
Badge +1


einde goed al goed...nog zo een van die slecht functionerende zaken bij Belgacom...om nog van Charles te zwijgen...

Reageer