schandalige service

  • 21 July 2011
  • 6 reacties
  • 4074 Bekeken

ook ik krijg geen gehoor

heb maandag online een bestelling ( bizz sitbuilder ) geplaatst, normaal zou ik hiervan een login en paswoord via email krijgen, email niet gekregen, dus geen enkele bevestiging van mijn bestelling, heb enkel op de site zelf een referentienummer gekregen vanmijn bestelling

nu probeer ik al de hele week iemand van belgacom te pakken krijgen die mij kan bevestgen of de bestelling is gelukt, ook via de bewuste 0800 nummers, telkens meer dan half uur wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg, als ik dan al iemand aan de lijn kreeg, hadden za van dat bewuste produkt nog nooit gehoord, klantendienst stuurt me door naar technische dienst, terug twintig min wachten, eindelijk iemand van de technische dienst, zijn niet bevoegd, terug klantendienst, terug wachten, krijg dan ander telefoonnummer ( is niet meer in dienst ) terug klantendienst ( iemand anders ( o ja weer half uur wachten ) ( heb nog steeds niemand aan de lijn gekregen die het produkt kent. krijg weer ander telefoonnummer, ook dit is niet meer in dienst, vind ook geen email adres op de site, vraag er één aan klantendienst,één keer raden, het mail adres dat ik gekregen heb, bestaat ook niet meer, ondertussen zijn we donderdag middag, ben al vanaf maandag middag GEEN stap dichter te komen en ben nog steeds even ver. ondertussen ook paar keer formulier ingevuld en via telefoon gevraagd om zelf terug gebeld te worden, enkel de facturatie dienst ( die ik helemaal niet gevraagd heb, belt 10!!!!!keer terug, technische dienst ging ook terugbellen volgens de juffrouw van de klantendienst maar ik zit nog te wachten op hun telefoontje ( van gisteren morgen, en ging in de loop van de dag gebeuren )

blijkbaar kennen ze bij belgacom hun eigen diensten en contactpunten niet meer ( zowel onbestaande telefoonnummers als email adressen, een mens zou voor minder gefrusteerd geraken en dan lees je ergens op de site dat ze 85% van de telefoons binnen de 2 min afhandelen ( ja facturatiedienst zeker, als het voor geld te ontvangen is )

ik weet zelfs eerlijk gezegd niet of het produkt al dan niet bestaat zelfs en of bestelling in orde is, als die hele service zo is, mogen ze hun produkten houden

speciaal voor zelfstandigen, ik ben een zelfstandige moeder van drie kleine kinderen, heb ook wel andere dingen te doen dan een hele week te verspillen aan de belgacom service lijnen, en dan nog geen stap dichter komen

6 reacties

beste

https:///posts/faaedf15fc had u het nog over hostbuilder, vandaar dat Eva het niet kende vermoed ik

Bizz Sitebuilder bestaat wél en hopelijk kan u verdere info verschaft worden

mvg

Reputatie 7
Badge +3
Het contact nummer voor deze service is 080022500

Is ook bereikbaar in het weekend van 08uur tot 22 uur voor technische ondersteuning.

mvg,
klopt, in eerste bericht had ik de naam verkeerd, je zou voor minder in de war geraken, had fout ook ingezien en heb aan telefoon wel juiste naam gegeven, maar hoorden het nog steeds in keulen donderen, en dan nog ze moeten dan toch zelf weten wat van hun produkten ka helpen met het bouwen van een website

het 0800 22500 heb ik ook al geprobeerd, weten daar ook van niets
Reputatie 7
Badge +3
Best eens langsgaan in een Bizz Corner van Belgacom of hen mailen via belgacom.it.assistant@belgacom.be

mvg,
Hallo

Leer er mee leven, het is een ziekte van elke telecom en overheidsbedrijf.

Wanneer het aankomt op interne communicatie en communicatie naar de klant toe.

Zijn ze allen ziek in hetzelfde bedje.

Mvg
Beste cynthia,

Via onderstaande link vindt u alle contactpunten ivm de Bizz Sitebuilder.

http://www.belgacom.be/companies/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=hbs_sol_sitbuid&detailPage=hbs_sol_sitebuild_in

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer