Onze factuur is voor de 5de maal op rij veel te hoog door een computerfout bij jullie! Ben het kotsbeu, had vorige x ook beloofd om te vertrekken bij jullie. Zal dit dan wss ook doen, ben het beu om elke x 5x te bellen en lang aan de telefoon te hangen en elke x uitvluchten te horen en nooit geen compensaties of dergelijke te krijgen.
Onze factuur hangt normaal rond de 100 euro en is al 5 maand rond de 200, al creditnotas genoeg. Los het maar op want dit zal ook verder dan deze forum gaan!
Bladzijde 1 / 1
Dag Kristof,
Alvast de excuses. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is.
Ik heb meteen een nieuw dossier voor je opgemaakt en ook genoteerd dat de factuur voorlopig niet betaald wordt.
De domiciliering wordt eenmalig geannuleerd.
We gaan dit zo vlug mogelijk in orde brengen en houden je op de hoogte.
Mvg,
Koen
Alvast de excuses. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is.
Ik heb meteen een nieuw dossier voor je opgemaakt en ook genoteerd dat de factuur voorlopig niet betaald wordt.
De domiciliering wordt eenmalig geannuleerd.
We gaan dit zo vlug mogelijk in orde brengen en houden je op de hoogte.
Mvg,
Koen
Ik werk ook niet graag met een donicilliering.U kan beter zelf een papieren factuur aanvragen. Dit doe ik ook, en dan heb je de datum tegen wanneer je moet betalen en doe je het met de pc of ga je naar de bank hoe het, het beste voor je uit komt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.