Skip to main content
Ik ben naar Scarlet gegaan van proximus en heb een eindfactuur gekregen in februari.

Ik heb deze nooit gekregen omdat ik verhuist ben 2 jaar geleden en ze blijkbaar hun administratie toch niet zo goed bijhouden.

Mijn facturen gingen altijd per mail en per sms maar plotseling beslissen ze om die te sturen naar mijn oud adres.

Om abonnementen aan te smeren, kunnen ze je nummer vinden maar om te laten weten 'hey uw factuur staat open en er zullen kosten bijkomen, haast je' niet...

Ik heb maandag een factuur gekregen van 110 euro voor een openstaande factuur van 19 euro ... een schande is dit!

Ik was meer dan 10 jaar klant en heb ALTIJD op tijd betaald dus ben ik geen marginale wanbetaler maar moet toch efkes 5x zoveel betalen.



Nog iemand hiermee problemen gehad en hebben die klojos ook niets gedaan voor jou? Of moet ik naar testaankoop of de ombudsman?
Stuur eens je gegevens door aan de proximus medewerkers zodat ze dit kunnen opvolgen voor u

-> Het Proximus Team
Ik ben naar Scarlet gegaan van proximus en heb een eindfactuur gekregen in februari.

Ik heb deze nooit gekregen omdat ik verhuist ben 2 jaar geleden en ze blijkbaar hun administratie toch niet zo goed bijhouden.

Mijn facturen gingen altijd per mail en per sms maar plotseling beslissen ze om die te sturen naar mijn oud adres.

Om abonnementen aan te smeren, kunnen ze je nummer vinden maar om te laten weten 'hey uw factuur staat open en er zullen kosten bijkomen, haast je' niet...

Ik heb maandag een factuur gekregen van 110 euro voor een openstaande factuur van 19 euro ... een schande is dit!

Ik was meer dan 10 jaar klant en heb ALTIJD op tijd betaald dus ben ik geen marginale wanbetaler maar moet toch efkes 5x zoveel betalen.



Nog iemand hiermee problemen gehad en hebben die klojos ook niets gedaan voor jou? Of moet ik naar testaankoop of de ombudsman?




Als het niet opgelost raakt dan moet je zeker naar de Ombudsman gaan en desnoods ook dat bij Test Aankoop aankaarten want anders zullen de problemen zich opstapelen.
Ik heb ondertussen inderdaad bij Test Aankoop en de Ombudsman mijn verhaal gedaan en dit is nu in behandeling.

Van de ombudsman heb ik al reactie gekregen dat ze alle informatie zullen opvragen en contact opnemen met proximus.

Reageer