Beantwoord

Schadeverg-beslissing T4079 van 31.03.1971

  • 30 November 2016
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

Beste Proximus,
Ik ben net terug van een jaar in het buitenland, en zie nu dat ik een factuur van 41,28€ heb moeten betalen hoewel ik mijn modem b-box netjes heb teruggebracht.
Kan u mij hier meer info over geven?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door HeidiE 1 December 2016, 16:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Annabel.vo,

Bezorg je mij het klantnummer of factuurnummer voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Bedankt HeidiE voor uw reactie.
Mijn klantnummer is: 617890530
Factuurnummer is: 6538837273
Het gaat om een factuur van 14 december 2015

Annabel
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan niet ver genoeg terug in de historiek om te checken waar het toestel binnengebracht is.

Kun je mij dat nog doorgeven, zodat ik een correctie kan opmaken?

Bezorg je mij ook je rekeningnummer waarop wij de creditnota mogen terugstorten?
Ik heb bet toestel binnengebracht bij de proximus-winkel op de bondgenotenlaan in Leuven.
Rekeningnummer: BE89 7360 0120 4985.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Prima, nodige gedaan.

Je hebt een tegoed van 43,94 EUR. De centen staan binnen 10 dagen terug op je rekening! 😉 Groetjes, HeidiE
Geweldig, bedankt Heidi voor je snelle en goede hulp
Fijne avond,
Annabel

Reageer