Ik krijg mijn mobiel internet niet op mijn samsung j3 gezet ?
Kan iemand mij helpen ik heb al de van ingevuld internet.proximus.be
Maar als wifi wegvalt gaat hij niet op het mobiel netwerk?
Bladzijde 1 / 1
kijk eens op de proximus site voor instellingen van de verschillende toestellen -> Toestel instellingen
Als je de J3 daar niet vindt kan je deze manuele instellingen van de j1 of j5 eens doorlopen
verder ter info :
Ga naar de netwerkinstellingen in het menu van uw gsm en vul de volgende gegevens in:
◦APN of Access Point Name: internet.proximus.be
◦Gebruikersnaam of User name: blanco (u hoeft niets in te voeren)
◦Wachtwoord of Password: blanco (u hoeft niets in te voeren)
Kan ook interessant zijn ->
http://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/producten/internet/mobiel-internet-/gratis-smart-wi-fi.html
Als je de J3 daar niet vindt kan je deze manuele instellingen van de j1 of j5 eens doorlopen
verder ter info :
Ga naar de netwerkinstellingen in het menu van uw gsm en vul de volgende gegevens in:
◦APN of Access Point Name: internet.proximus.be
◦Gebruikersnaam of User name: blanco (u hoeft niets in te voeren)
◦Wachtwoord of Password: blanco (u hoeft niets in te voeren)
Kan ook interessant zijn ->
http://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/producten/internet/mobiel-internet-/gratis-smart-wi-fi.html
Beste Elsa
dit heb ik gedaan en soms doet hij het en soms ook niet.
dit heb ik gedaan en soms doet hij het en soms ook niet.
Als ik het goed begrijp is het probleem eigenlijk dat smart wifi zijn werk niet goed doet?
Denken Het heb ook al geprobeerd via de applicatie van myproximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.