heeft iemand ervaringen met het bestellen (als bestaande klant) van een abonnement met smartphone?
Hoelang hebben jullie hiervoor moeten wachten?
Nogal vervelend dat je als nieuwe klant meteen weet wanneer je gsm bij jou terecht komt, maar als bestaande klant sta je een beetje in de kou...
Niemand kan mij vertellen hoe de status momenteel is en wanneer ik mijn smartphone nu kan gaan afhalen.
Bladzijde 1 / 1
0800 99 974 klantendienst E-shop kan je mss verder helpen
Ook op Twitter gezeten, Elsa?
nee vandaag nog niet
Een paar uurtjes geleden zelfde tekstje op Twitter. Toeval dus.
Inderdaad ik had dit nummer van vroeger bijhouden wat Eva van belgacom hier nog gepost had op het oud forum.
Zelfs daar kunnen ze mij niet verder helpen.... 😞 geduld hebben dan maar !
Het op Twitter gaan vragen zal ook niet helpen, want daar verwijzen ze naar hetzelfde nummer.
Stephie,
mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉
mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.