Beantwoord

Samsung A5 actie

  • 20 February 2017
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Bedankt Proximus voor te laten weten dat we nog tot april moeten wachten voor de gsm kan geleverd worden.zo als gezegd aan de telefoon wat er niet is kan niet geleverd worden,zo de groot succes hadden we niet verwacht,ja ik maar wij zijn de dupe van het succes!!!!!!
Maar we krijgen al wel een factuur van tutimus,van graai Proximus gesproken.
Deze mail vooral negeren en zeker niet reageren.
Een Boze razende klant.
icon

Beste antwoord door HeidiE 21 February 2017, 10:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Fawi62,

Omwille van stockbreuk zijn er momenteel geen toestellen op voorraad.

Zodra er opnieuw toestellen geleverd worden, zullen wij iedereen contacteren om dit verder te bespreken.

In principe was de promo "zolang de voorraad strekt", wij leveren dus al een extra inspanning.

Groetjes,

HeidiE
Goedendag mevrouw,
Bedankt voor uw snelle reactie,jammer genoeg voldoet hij niet onze verwachtingen..
Mogen we hopen op een toch nog gunstige afloop vindt u nog een nieuwe voorraad.
Al u wel wij onze twijfels op de manier Proximus deze actie heeft aangepakt,een beter communicatie naar de klant. Toe zo dergelijke situaties vermijden.
Dus hoop op levering binnen korte tijd mogen we wel vergeten.Maar jade klant is weer de dupe!!!!!

Reageer