Beantwoord

SAML 2.0 Authentication Failed

  • 27 October 2016
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Als ik mij wil aanmelden krijg ik deze melding. Dit gebeurt op elke laptop bij mij thuis.

SAML 2.0 Authentication Failed
2016-10-27T20:56:36Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !

Ik krijg dit meermaals als ik me wil inloggen.
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 November 2016, 12:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.
Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.


Hey Thomas. Ik heb me kunnen inloggen. Heb alles ontkoppeld en cookies verwijderd en opnieuw gekoppeld. Dank je wel.

Reageer