Ik zou graag de accounts van de Proximus E-Services van zowel mezelf als mijn man koppelen aan onze account van Belgacom. Vooraleer ik dit doe, zou ik echter graag weten of het inderdaad mogelijk is om 2 verschillende Proximus-accounts aan 1 Belgacom-account te koppelen. Heeft iemand daar al ervaring mee?
Bladzijde 1 / 1
Beste carooke,
Je kan slechts 1 Proximus account samenvoegen met een Belgacom account. Dus de 2 gsmnrs. moeten onder 1 Proximus account staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Je kan slechts 1 Proximus account samenvoegen met een Belgacom account. Dus de 2 gsmnrs. moeten onder 1 Proximus account staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dag Eva,
bedankt voor de reactie. Dus annuleren we best eerst een proximus-account om dan het GSM-nummer van de geannuleerde account bij die andere account toe te voegen. En pas daarna kunnen we die samenvoegen met onze Belgacom account?
Carooke
bedankt voor de reactie. Dus annuleren we best eerst een proximus-account om dan het GSM-nummer van de geannuleerde account bij die andere account toe te voegen. En pas daarna kunnen we die samenvoegen met onze Belgacom account?
Carooke
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.