na een jaar en regelmatig gesukkel met foutieve facturatie heb ik beslist om mijn abonnement bij proximus op te zeggen ... ook dit was geen makkie ... nu ik opgezegd heb en dacht dat alles achter de rug was krijg ik bij verassing toch nog een aanrekening ... euh een aanrekening met vermelding "eenmalige kosten" (wat mag dit wel zijn ?) terwijl alles betaald is en,of de grap niet opkan, nog een tegoed van 27 euro aan regularisaties (ah ja dank u) met als saldo dus een tegoed van 11 ,31 euro in mijn voordeel ... dat, en nu komt het toppunt, van mijn volgende rekening (die ik niet meer heb daar alles afgesloten is) zal afgetrokken worden. Aub Proximus we leven in de 21ste eeuw kan dit niet beter en correcter gebeuren. Ik vraag dus uitdrukkelijk het totale regularisatiebedrag van 27,05 euro op mijn rekening (die jullie best kennen) terug te storten. Met dank ... bij voorbaat ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Roel,
Deze eenmalige kosten zijn nog administratiekosten voor het verzenden van een herinneringsbrief.
Ik maak een bijkomende creditnota en we zullen het tegoed binnen 10 dagen terugstorten.
Groetjes,
HeidiE
Deze eenmalige kosten zijn nog administratiekosten voor het verzenden van een herinneringsbrief.
Ik maak een bijkomende creditnota en we zullen het tegoed binnen 10 dagen terugstorten.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.