Beantwoord

Saldo factuur

  • 7 June 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Bij raadpleging van mijn factuur merk ik op dat mijn decoder is aangerekend wat mij verbaasde want deze is inbegrepen in mijn abo ( Familus ).Na telefonisch kontakt met de klantendienst bevestigd men mij dat ze dit zullen aanpassen maar wanneer ik mijn saldo van de factuur raadpleeg in MyProximus is deze wel aangepast maar wanneer ik de details raadpleeg staat daar nog steeds het oude bedrag de betalingen gebeuren wel via domiciliering.Mijn vraag is nu hoe gaat dit geregeld worden( wat met die domiciliering die het fout bedrag aangeeft ) die medewerker van de klantendienst kon daar geen deftig antwoord op geven,ik heb ook gevraagd om een bevestiging de krijgen van die aanpassing maar dat ging niet.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 June 2017, 12:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag ronaldo,

De creditnota van 6,71 euro zal worden afgehouden van de volgende factuur.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor de snelle reactie,ik heb hierover ook reeds de bevestiging gekregen.
👍🏼

Reageer