Beantwoord

Router geïnstalleerd 2 maanden geleden werkt niet

  • 22 September 2016
  • 20 reacties
  • 267 Bekeken

Beste,

Wij hebben een tweetal maanden geleden net een nieuwe router gekregen en sindsdien hebben we niet anders dan problemen. We hebben maar WIFI in een klein deel van het huis meer en een deel van de tijd hebben we gewoon geen connectie. Vandaag zitten we opnieuw al de hele dag zonder connectie, zonder internet en dus ook zonder TV. We hebben de klantendienst gebeld en ze kunnen pas morgen ergens in de loop van de dag komen !!!! Wat is het nut van een Proximus abonnement te hebben voor Internet en TV als we geen Internet hebben en geen TV kunnen kijken ?!
Kan dit echt niet sneller opgenomen worden dan morgen?
Alvast dank.
Mvg,
Inge

Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
icon

Beste antwoord door Jimmy O 27 September 2016, 14:47

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Inge,

Kan je ons anders via een privé bericht naar Het Proximus Team jou lijn of klantnummer doorsturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kunnen wij het eens voor jou na kijken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
5 dagen later en nog steeds geen oplossing, nog steeds geen TV, nog steeds geen internet en ergste van al, na minstens 10 calls met de klantendienst en 10 verschillende medewerkers aan de lijn, nog steeds niemand die ons kan zeggen wat er aan de hand is !!!! Dit is belachelijk! Reclame maken op de website dat Proximus ervoor zorgt dat je toch geen dag TV of internet moet missen en intussen zitten wij 5 dagen zonder en nog geen oplossing in zicht !!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Kan je ons anders via een privé bericht naar Het Proximus Team jou lijn of klantnummer doorsturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kunnen wij het eens voor jou na kijken.

Mvg, OdB

Het Proximus Team
Reputatie 4
Indeneef,

Misschien kan je bereoep doen op een gratis PXM technieker die aan huis komt, indien het langs deze weg hier uiteindelijk moest niet in orde komen:
happy house & Reserveer een bezoek
@Jimmy: hoe kan ik een privé bericht sturen? de link in jouw antwoord gaat naar een pagina die niet bestaat.
@Vincent: dat hebben we al 3 keer geprobeerd via de klantendienst. we hebben intussen al 3 afspraken gepland gehad die telkens de ochtend zelf via sms (zoals vandaag opnieuw) geannuleerd worden en dan zitten we opnieuw aan de hele cirque van de klantendienst bellen en voor de 100ste keer dezelfde uitleg doen en dezelfde uitleg krijgen.
Reputatie 4
Klik hier op: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +6
@Jimmy: hoe kan ik een privé bericht sturen? de link in jouw antwoord gaat naar een pagina die niet bestaat.
Inge,
Door te klikken op deze link kun je een privébericht sturen naar Het Proximus Team.
Je tekst invullen in het voorziene tekstveld en klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groeten,
Wim
Reputatie 4

@Vincent: dat hebben we al 3 keer geprobeerd via de klantendienst. we hebben intussen al 3 afspraken gepland gehad die telkens de ochtend zelf via sms (zoals vandaag opnieuw) geannuleerd worden en dan zitten we opnieuw aan de hele cirque van de klantendienst bellen en voor de 100ste keer dezelfde uitleg doen en dezelfde uitleg krijgen.

In dit geval kan deze persoon je eventueel verder helpen, maar wacht misschien eerst de oplossing af van het privé bericht aan de PXM support medewerker.
ok.. ik heb privé-bericht gestuurd met referentie naar de titel van dit forum
Tussentijdse update:
geen reactie op privébericht
technieker is net buiten met de boodschap "er zijn blijkbaar infrastructuurwerken aan de gang in uw straat, daar kan ik niets aan doen en weet ik niets van, want dat is een ander team - mogelijks zou er een oplossing zijn tegen 3 oktober" (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
wat kunnen we intussen doen - een 4G Usb stick gaan halen in de winkel - we hebben nog twee 3G usb sticks liggen waar we al 3 jaar voor betalen en niet gebruiken omdat die dingen niet werken - dus de technieker probeert die usb stick aan de praat te krijgen op mijn pc en inderdaad, dat werkt totaal niet.. wat nu? "klantendienst bellen" .. voor de 15e keer de hele uitleg opnieuw doen en hetzelfde antwoord krijgen.
Kort samengevat: we zouden van donderdagmorgen 22/09 tot minstens maandag 3/10 zonder internet en TV zitten zonder enige verwittiging, enige update, enige tussentijdse oplossing... wie vindt dit nog aanvaardbaar?
Het wordt hoe langer hoe hallucinanter: klacht gelogged via internetformulier - 10 minuten later bericht dat mijn klacht is afgesloten - wat, hoe, waarom??? Er is geen contact geweest ivm mijn klacht, er is nog steeds geen oplossing !!!!
Ondertussen nog eens naar klantendienst gebeld en daar zeggen ze dat we waarschijnlijk geen 4G usb stick kunnen krijgen, ze gaan terugbellen hierover - komaan zeg !!

Intussen dus ook Test Aankoop ingeschakeld...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Ik heb je zonet proberen te bellen maar kwam op je voicemail terecht. Ik zie dat de storing is voorzien tem 29 okt omdat er laswerken nodig zijn. Momenteel hebben we geen alternatief om je te connecteren.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Even rechtzetting van het vorig bericht.

Het is tem 29 September.

Mvg,

OdB
Jimmy, bedankt voor je feedback. Ik denk niet dat een week zonder TV en internet terwijl wij voornamelijk van thuis werken en dus echt wel afhankelijk zijn van onze internetconnectie gedekt wordt door de zoveelste "excuses voor het ongemak" - ik snap dat jij hier geen fout aan hebt uiteraard, maar ik vraag me af hoe je zelf zou reageren als ze jou gedurende minstens een week zonder internet zetten met de boodschap dat er niets aan gedaan kan worden. Geen tijdelijke oplossing (die usb stick?), geen manier om tijdelijk onze GSM data limit te verhogen, geen financiële vergoeding ?? Niets...? Gewoon maar nog zeker 2d zonder internet en TV...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Een tijdelijke oplossing is inderdaad bv dat je kan verbinden met je gsm en daar evt een hotspot van maken en kijken met de klantendienst achteraf voor een compensatie.

Mvg,

OdB
Jimmy, we gebruiken nu al beiden onze GSMs al 6 dagen als mobile hotspot, wat wil zeggen dat onze data limiet bereikt is en de snelheid dan ook onwerkbaar geworden is... met een compensatie achteraf zijn we nu niets...
Reputatie 6
Badge +3
Het spijt me maar ik kan momenteel geen ander alternatief aanbieden.
Ok... super.. we hebben internet en TV gehad van gisteren 16u tot vandaag 10u en alles ligt er opnieuw uit... Wat een professionele service!

En wat krijgen we als we een test van de lijn doen via My Proximus:

U dient een afspraak te maken

Er is een technische interventie nodig op uw lijn, maar er is hiervoor nog geen afspraak gemaakt.
Contacteer ons om een afspraak te boeken met één van onze techniekers
Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Ik zie dat er nog infrastructuur werken zijn op de lijn vandaag die vandaag afgerond zullen worden.

Mvg,

OdB
Reputatie 7
Badge +1
Pfff, zoiets zal je maar overkomen! Wat een miserie! Hopelijk is her nu snel opgelost? het is de 30e vandaag...

Reageer