Skip to main content
Hoe kan men het rode ledje (klokje) verwijderen bij een BGC decoder V4 ,

Dit komt erop na een opname of bij programmatie van een programma,

Kan pas verwijderd worden na een restart decoder, of zijn er andere mogelijkheden!

Thx voor feedback,

Was toen ik hem in het begin had ook een heel mistery maar ben er zowat uitgekomen.Ben nog niet zeker maar één ding weet ik dit is als je dus een programma programeerd en dit is dus nog niet gestard dan zal dit weergegeven worden op je decoder met het rode lichtje.Gaat weg als programa opgenomen is ben niet zeker of het met een programa op de server 30 dagen of dus een dat je ook oneindig opneemd is.

Beste YNNAD,

Het ledje dat blijft branden na de afloop van een opname is een bug.

Deze is bekend en zal worden verholpen in de volgende update.

Er is nog geen datum voor deze update gegeven.

Mvg,

Eva van Belgacom

Eva je had dat al eens gezegd maar hoe komt het dan dat het bij mij en misschien bij meerdere mensen telkens dus als een opname gepland is; en die opname opgenomen is dan is het lichtje ook uit. Ik weet dat u in het begin hebt gezegt dat dit een bug was en daar leek het op maar ik heb dat toen enkele dagen in het oog gehouden en omdat ik meestal elke dag enkele series opneem zag ik plotseling dat dat rood lampje waar ik eens een mail heb voor gestuurd uit was.Normaal kan dit dan nog een bug zijn natuurlijk maar nu is het dus elke dag opnemen licht aan opgenomen licht terug uit.Dus ik dacht dat het normaal was dat dit een waarschuwing was dat je bv.iets hebt geprogrameerd het zelfde als je in de pvr gaat ziien.

Eva nu heb ik dus gisteren avond weer opgenomen het kan een bug zijn lichtje was er maar is dus nadien ook weer uitgzgaan.Dus ik durf niets met zekerheid zeggen.Het kan ook de bedoeling zijn dat dit zo is.Het zegt je dus je hebt een programa geprogrameerd.

Ik dacht dat het algemeen bekend was dat dat rode ledje gewoon wil zeggen dat je een opname hebt gepland?

xfifteen volgens mijn kennis is dit nu ook zo gebleken omdat dit nu telkens voorkomt dat het lampje eerst aangaat en dan weer uitgaat.dus ik denk niet dat het een bug is zoals Eva zegt.Alhoewel het er in het begin zo op leek omdat niemand goed met die niewe softwaere over weg kon.En in het begin werkte hij ook nog niet zo goed maar daar is al veel aan aangepast.

Beste Axana,

Na de reacties van meerdere posters, en testen door onze engineers, zijn er een aantal zaken opgetreden die kunnen beschouwd worden als bugs.

De reactie van de led die jij hier beschrijft lijkt mij normaal.

Hou er ook rekening mee dat deze led niet zal branden wanneer er sprake is van een netwerkopname.

Mvg,

Eva van Belgacom

noot voor de moderatrice: is het niet mogelijk dit topic wat op te schonen, want er worden hier veel algemene belgacom tv problemen gepost terwijl dit topic er eigenlijk specifiek is voor tv overal, maakt het een warboel mijn inziens.

alvast bedankt

mvg

Bug verdwenen na een algemene" update decoders" ,door BGC.

Mvg,

Reageer