Skip to main content
Ik heb een business xl abbonement.

Dus met de optie buitenland bellen internet enz.

Ik krijg net een sms dat mijn restricties voor het buitenland weg vallen.

Dit zal een algemene sms zijn vermoed ik, maar wat gaat proximus doen voor de klanten met dergelijke abbonementen?
Vaag dat niemand van proximus reageert.
je ook eventueel proberen door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Martin als het over onzin gaat van gespaarde punten reageren ze direct.

In dit soort gevallen niet.

Klantendienst geeft ook geen antwoord erover.

Ik betaal gemiddeld 450 tot 500 eur per maand aan deze organisatie.

Mag ik dan eigenlijk weten waar ik aan toe ben.
Het was maar een tip die ik je wilde meegeven, en inderdaad dit zal ja van iemand van Proximus moeten te weten komen waar je aan toe bent.
Toch bedankt voor de tip.

Dat waardeer ik wel
Beste,



Dit klopt vanaf 12/06/2017 gaan je bundels voor het binnenland gelden voor heel de EU zone.



Huidige bundels voor roaming gaan in een nieuwe jasje gestoken worden. Hierover ga je info krijgen zodra het zover is, nog eventjes geduld.



Willen ons excuseren voor de late reactie!



Groetjes, Nicky

Reageer