Roaming in Nederland werkt niet.

  • 23 July 2014
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken


Telkens ik naar Nederland ga (Maastricht) is het onmogelijk om te bellen. Soms krijg ik volledige ontvangst en soms zegt mijn gsm : 'geen service'.


Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom. Zij kwamen met het verhaal dat mijn SIM kaart verouderd was. Men heeft mij een nieuwe sim kaart opgestuurd. Het probleem is er nog steeds. Ik heb al geprobeerd om mijn dataverkeer af te zetten maar ook dat maakt geen verschil. Ik heb mijn sim kaart als eens in mijn echtgenoot zijn gsm gestopt. Zelfde probleem. Het ligt dus niet aan het toestel. (Samsung galaxy Ace2)


Kan iemand mij helpen ?





Bedankt

3 reacties

Hallo Veerle
U kan ons effectief het beste bellen vanop een ander nummer.
Via het nummer +32 78 05 6000.
Mvg
Eva
Beste
Onze excuses voor de manier waarop onze klantendienst u te woord stond. Het is zeker niet de bedoeling dat ze op deze manier reageren.
Verder onderzoek hiernaar zal uitgevoerd worden.
Mvg
Eva


(1) Een referentie nummer van mijn helpdesk contact (ticket nummer)



Daar vraag ik ieder keer om en heb ik het toch iedere keer gekregen en staat dan op mijn e-services



(2) Een automatische tevredenheids enquete na elk heldesk contact (via email)



Die krijg ik iedere keer via sms en via e-mail vind ik inderdaad ook beter.

Reageer