Na 7 maanden niks anders dan problemen met Proximus willen we onze 'diensten' stopzetten. Ik kan echter nergens terugvinden wat de restwaarde van mijn toestel is.
Op 19 december 2016 hebben wij ingetekend bij een Tuttimus pack (alé, normaal gezien toch, maar laat me daar even niet over uitwijden) met als 'cadeau' een Samsung Galaxy S6. Dus dit is de 8e maand dat ik het toestel heb. Kwestie dat ik gewoon weet waar ik voorsta, echt veel langer bij Proximus blijven zit er sowieso niet in.
Kan er iemand mij doorgeven wat de restwaarde van de Samsung Galaxy S6 na 8 maanden is of doorgeven waar ik dit kan vinden?
Bedankt!
Dieuwertje van Eijndhoven
Bladzijde 1 / 1
Hebt u bij uw inschrijving geen afschrijvingstabel ontvangen?
Als ik los uit de pols een berekening maak, komt dit op een kost van €200. (ben niet 100% zeker)
Samsung Galaxy S6 = €349 (Prijs van vandaag. Kan verschillen met toen)
12-2016 - €49
=€300 Restwaarde vanaf 12-2016
/24 Contractduur
=€12,5 Maandelijkse afschrijving
*8
=€100 Reeds betaald
€300 - €100
=€200 Restwaarde vandaag.
Om een absoluut getal te krijgen kan u het best de klantendienst contacteren.
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen: • via 0800 22 800
• via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
• via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
• via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bron: https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
Als ik los uit de pols een berekening maak, komt dit op een kost van €200. (ben niet 100% zeker)
Samsung Galaxy S6 = €349 (Prijs van vandaag. Kan verschillen met toen)
12-2016 - €49
=€300 Restwaarde vanaf 12-2016
/24 Contractduur
=€12,5 Maandelijkse afschrijving
*8
=€100 Reeds betaald
€300 - €100
=€200 Restwaarde vandaag.
Om een absoluut getal te krijgen kan u het best de klantendienst contacteren.
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen: • via 0800 22 800
• via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
• via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
• via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bron: https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
Hallo,
Zie ook deze tabel in pdf:
https://www.proximus.be/afschrijving
Groeten,
Wim
Zie ook deze tabel in pdf:
https://www.proximus.be/afschrijving
Groeten,
Wim
Zie ook deze tabel in pdf:
https://www.proximus.be/afschrijving
Groeten,
Wim
Samsung Galaxy S6 staat daar niet tussen.....
@Dieuwertje
Best aan proximus medewerkers vragen hoeveel deze zou zijn, zodat je een officieel antwoord hebt.
kan je door te bellen naar de klantendienst op gratis nummer 0800 22 800
of mss nog beter
door een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Best aan proximus medewerkers vragen hoeveel deze zou zijn, zodat je een officieel antwoord hebt.
kan je door te bellen naar de klantendienst op gratis nummer 0800 22 800
of mss nog beter
door een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.