Reset datalimiet

  • 21 August 2011
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

Ik heb ondervonden dat ik opnieuw over mijn datalimiet zit, en dat is ambetant maar helaas normaal als je teveel downloadt.
Maar ik vraag mij wel af wanneer dat weer gereset wordt, want ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan.
Is dat dan rond de eerste dag van de maand, of de dag dat ik internet aangesloten had?

Alvast bedankt ! :D

3 reacties

in principe de eerste van de maand, maar de reset van de meter gebeurd maar bij de eerst volgende 36h disconnect

dus als je op de 1ste nog op smalband staat trek je best eens modem uit voor een gedwongen disconnect

en moest je het nog niet weten: Belgacom boost uw internet (opnieuw) vanaf 01/09

mvg
waaw, wil dat dan zeggen dat ik vanaf 1 september eigenlijk nooit meer op smalband kan geraken (favorite)
Beste Ryan.1593,

Xenne heeft gelijk :

in principe de eerste van de maand, maar de reset van de meter gebeurd maar bij de eerst volgende 36h disconnect

dus als je op de 1ste nog op smalband staat trek je best eens modem uit voor een gedwongen disconnect

en moest je het nog niet weten: http://nl.community.belgacom.be/posts/d6587f0a00" rel="nofollow vanaf 01/09

Internet favorite krijgt een onbeperkt volume vanaf 01/09/2011.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer