Reset datalimiet

  • 1 June 2011
  • 1 reactie
  • 923 Bekeken

Hallo,

wanneer ik het einde van mijn datalimiet bereik ga ik over op smalband aan 64kbps wat normaal is. Mijn probleem is echter dat mijn limiet niet gereset wordt op het einde van de maand maar pas op de 2de dag van de volgende maand. Dit terwijl de faq het volgende zegt:

"Als u, bij het bereiken van het voorziene maandelijkse datavolume, besluit geen Volume Pack te nemen, ontvangt u een e-mail in uw Belgacom-mailbox die u waarschuwt dat de snelheid tot de eerste dag van de volgende maand 64 Kbps bedraagt."

Dit zou niet zo een ramp zijn maar aan een snelheid van 64kbps kun je amper een webpagina met flash openen.

Ook hebben we problemen met de telefoon. Onze lijn valt regelmatig weg zodat we niet meer opgebeld kunnen worden. Dit gebeurd zo een 3 maal per maand. Steeds als dit gebeurd bellen we de helpdesk waarna het probleem direct opgelost is maar een week later zitten we terug hetzelfde probleem.

Alvast bedankt

1 reactie

WAT die reset betreft, ik denk dat dit te maken heeft met de automatische 36h disconnect. dus dat uw meter pas gereset wordt bij de volgende disconnect, en dat dit dus bijvoorbeeld kan gebeuren dat dit pas de tweede is van de maand. als deze veronderstelling juist is zou je de modem zelf kunnen resetten de 1ste van de maand en dan zou je weer op volle snelheid moeten zitten?

mvg

Reageer