Skip to main content
ik heb een 2de Mail-account toegevoegd aan mijn Outlook en deze als standaard ingesteld.

(MIjn oorspronkelijke account is balloonplanning@skynet.be en mijn 2de is info@balloonplanning@be)

Ik heb mijn 2de account als standaard ingesteld en het verzenden via deze account loopt perfect.

Mijn correspondent(ontvanger) echter kan die deze mail niet replyen. Kan dit geconfigureerd worden?
Welk programma gebruikt de ontvanger? Wat is de foutboodschap die die persoon te zien krijgt?
Om het even (GMail, Outlook.com, ... noem maar op).

Mijn correspondent krijgt de volgende fout-melding:

Delivery to the following recipient failed permanently: info@balloonplanning.beTechnical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain balloonplanning.be by balloonplanning.be. [89.255.2.236].



The error that the other server returned was:

550 5.1.1 User unknown: info@balloonplanning.be
Bij wie heb je de balloonplanning.be gekocht? ik vermoed dat er iets verkeerd staat in de server van balloonplanning.be
??Alles verloopt via de Proximus-server.

Als ik mail vanaf mijn oorsronkelijke account (balloonplanning@skynet.be) kan er wel gereplyet worden; het is maar als ik vanaf mijn 2de account werk dat ik geen Reply ontvang.
Dus de info@balloonplanning.be is een alias voor je skynet adres?

Voor een adres balloonplanning.be moet je betalen. Betaal je aan Proximus?



of heb je Office&Go Maxi, Intense of Pro-abonnement.
een FAQ's die handig kan zijn:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_web_dns_mail/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/domeinnaam-en-website/domeinnaam/sfaqs-web-dns-mail.html
Hi Luc,



info@balloonplanning.be is not hosted by proximus



https://www.dnsbelgium.be/whois/result?2



mailtester:



http://mailtester.com/testmail.php



mvg Sabine
OK, ik snap het. Bedankt allemaal.

Reageer