ik heb een 2de Mail-account toegevoegd aan mijn Outlook en deze als standaard ingesteld.
(MIjn oorspronkelijke account is balloonplanning@skynet.be en mijn 2de is info@balloonplanning@be)
Ik heb mijn 2de account als standaard ingesteld en het verzenden via deze account loopt perfect.
Mijn correspondent(ontvanger) echter kan die deze mail niet replyen. Kan dit geconfigureerd worden?
Bladzijde 1 / 1
Welk programma gebruikt de ontvanger? Wat is de foutboodschap die die persoon te zien krijgt?
Om het even (GMail, Outlook.com, ... noem maar op).
Mijn correspondent krijgt de volgende fout-melding:
Delivery to the following recipient failed permanently: info@balloonplanning.beTechnical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain balloonplanning.be by balloonplanning.be. [89.255.2.236].
The error that the other server returned was:
550 5.1.1 User unknown: info@balloonplanning.be
Mijn correspondent krijgt de volgende fout-melding:
Delivery to the following recipient failed permanently: info@balloonplanning.beTechnical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain balloonplanning.be by balloonplanning.be. [89.255.2.236].
The error that the other server returned was:
550 5.1.1 User unknown: info@balloonplanning.be
Bij wie heb je de balloonplanning.be gekocht? ik vermoed dat er iets verkeerd staat in de server van balloonplanning.be
??Alles verloopt via de Proximus-server.
Als ik mail vanaf mijn oorsronkelijke account (balloonplanning@skynet.be) kan er wel gereplyet worden; het is maar als ik vanaf mijn 2de account werk dat ik geen Reply ontvang.
Als ik mail vanaf mijn oorsronkelijke account (balloonplanning@skynet.be) kan er wel gereplyet worden; het is maar als ik vanaf mijn 2de account werk dat ik geen Reply ontvang.
Dus de info@balloonplanning.be is een alias voor je skynet adres?
Voor een adres balloonplanning.be moet je betalen. Betaal je aan Proximus?
of heb je Office&Go Maxi, Intense of Pro-abonnement.
Voor een adres balloonplanning.be moet je betalen. Betaal je aan Proximus?
of heb je Office&Go Maxi, Intense of Pro-abonnement.
een FAQ's die handig kan zijn:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_web_dns_mail/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/domeinnaam-en-website/domeinnaam/sfaqs-web-dns-mail.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_web_dns_mail/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/domeinnaam-en-website/domeinnaam/sfaqs-web-dns-mail.html
Hi Luc,
info@balloonplanning.be is not hosted by proximus
https://www.dnsbelgium.be/whois/result?2
mailtester:
http://mailtester.com/testmail.php
mvg Sabine
info@balloonplanning.be is not hosted by proximus
https://www.dnsbelgium.be/whois/result?2
mailtester:
http://mailtester.com/testmail.php
mvg Sabine
OK, ik snap het. Bedankt allemaal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.