Ik beschik over een repeater om het FON-BELGACOM signaal van mijn buur te versterken. Wanneer ik de repeater in het stopcontact breng heb ik een zeer goed WIFI-signaal op mijn laptop maar ik kan wel geen verbinding maken met het Internet.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
tony.priem@skynet.be
Bladzijde 1 / 1
Waarom zou je dit willen doen? Aangezien je een acount hebt van belgacom om in te loggen op de fon veronderstel ik dat je ook internet hebt van belgacom bij je thuis. Dus moet je toch niet op de fon van je buur kunnen inloggen? Maargoed als je dat dan wel om een of andere reden zou willen: Heb je al eens geprobeerd om je repeater weg te doen en je laptop op de plaats van de repeater te plaatsen en dan proberen in te loggen? Indien dit niet werkt staat je repeater te ver van de bbox van je buur.
mvg
mvg
fon signaal verstrekken met repeater...gaat bliijkbaar niet afgaande op info op de fon website
dit gezegd zijnde, begrijp ik ook niet waarom je dit zou willen... tenzij je van plan bent het eigen abo op te zeggen?
mvg
dit gezegd zijnde, begrijp ik ook niet waarom je dit zou willen... tenzij je van plan bent het eigen abo op te zeggen?
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.