Hallo,
ik heb al verschillende diensten gecontacteerd om gebruik te kunnen maken van het Remote Administration.
Wat ik hiermee exact bedoel is het volgende:
een client en een server.
De client is bedoeld om met de server te verbinden die op een andere computer word geplaatst.
Dus dat ik dan met de client de andere computer op afstand kan bedienen.
De reden hiervoor is persoonlijk. Indien het echter nodig is de reden op te geven, kan dit desnoods wel.
Ik zou graag zo snel mogelijk iets weten want ik ben het beu dat ik altijd maar doorverwezen word.
Bladzijde 1 / 1
Euhm, dit is niet BGC related.
Welke client etc wil je gebruiken? Een oplossing is oa www.teamviewer.be waar je verder geen andere configuratie nodig hebt.
Welke client etc wil je gebruiken? Een oplossing is oa www.teamviewer.be waar je verder geen andere configuratie nodig hebt.
Wat is BGC?
Maar teamviewer heb ik niet nodig..
Ik wil gewoon weten hoe ik mijn Bbox2 moet configuren om met de server verbinding te kunnen maken.
Maar teamviewer heb ik niet nodig..
Ik wil gewoon weten hoe ik mijn Bbox2 moet configuren om met de server verbinding te kunnen maken.
BGC = Belgacom.
Zonder dat we weten welk pakket je gebruikt om die verbinding op te zetten kunnen we je niet verder helpen. Je zal echt meer informatie moeten geven.
Welke server / client software gebruik je? Vermoedelijk dien je enkele poorten te forwarden, dewelke? Zijn er instellingen nodig op je firewall?
Zonder dat we weten welk pakket je gebruikt om die verbinding op te zetten kunnen we je niet verder helpen. Je zal echt meer informatie moeten geven.
Welke server / client software gebruik je? Vermoedelijk dien je enkele poorten te forwarden, dewelke? Zijn er instellingen nodig op je firewall?
Internet Favorite.
De nodige poorten heb ik geforwarded.
De clientnaam hou ik liever voor me zelf.
Bedoel je de firewall van de pc of de router?
De nodige poorten heb ik geforwarded.
De clientnaam hou ik liever voor me zelf.
Bedoel je de firewall van de pc of de router?
Ik bedoel de naam vh programma dat je wenst te gebruiken...
Wat is verder het probleem nog als de nodige poorten zijn gefowarded? Staan de poorten open in de firewall van PC + router?
Wat is verder het probleem nog als de nodige poorten zijn gefowarded? Staan de poorten open in de firewall van PC + router?
Het programma is gewoon een Remote Tool.
De naam maakt niet uit.
Het gaat er gewoon over dat er nog iets moet worden gedaan om met de server te kunnen verbinden.
Wanneer er op de server geklikt word,geeft de client alleen maar 'Failed connections' aan.
Ja de poorten staan overal open.
De naam maakt niet uit.
Het gaat er gewoon over dat er nog iets moet worden gedaan om met de server te kunnen verbinden.
Wanneer er op de server geklikt word,geeft de client alleen maar 'Failed connections' aan.
Ja de poorten staan overal open.
OK, op die manier gaan we je niet verder kunnen helpen. Good luck dan maar...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.