als ik naar tv kijk blijft mijn beeld stil staan en na een tijd komt er onverwachts probleem op en als ik naar een andere zender zap is er geen probleem . Hoe komt dit? Ik heb een nieuwe modem nieuwe bakjes voor in het stopcontact .
Bladzijde 1 / 1
waarschijnlijk zijn het de bakje voor in je stopcontact die dit lappen.
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt van eens de decoder direct aan je bbox modem te verbinden met een utp netwerkkabel, (die mag zelf tot 100 m lang zijn), gewoon om zo zeker te zijn dat het je bakjes zijn (plc adapters)
Je kan natuurlijk ook al je toestellen eens heropstarten.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-10-tips.html
========================================================
Andere nuttige links:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
FAQ's : https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_expert/particulieren/discover/andere-services/onze-experts-tot-uw-dienst.html
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt van eens de decoder direct aan je bbox modem te verbinden met een utp netwerkkabel, (die mag zelf tot 100 m lang zijn), gewoon om zo zeker te zijn dat het je bakjes zijn (plc adapters)
Je kan natuurlijk ook al je toestellen eens heropstarten.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-10-tips.html
========================================================
Andere nuttige links:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
FAQ's : https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_expert/particulieren/discover/andere-services/onze-experts-tot-uw-dienst.html
Dag Nancy,
Je kan volgende procedure eens volgen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
Groeten,
Jimmy
Je kan volgende procedure eens volgen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
Groeten,
Jimmy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.