Skip to main content
belgacom tv werkt nog altijd niet zoals het moet,iedere avond tussen 9 en 10 uur valt het beeld uit op alle zenders,het is pas de volgende ochtend dat het probleem zich automatisch herstelt,reeds na meerdere tussenkomsten van de storingslichter nog geen verbetering.Wie kan dit probleem oplossen en waar kan met mijn probleem terecht.

hoe is jouw decoder verbonden met de modem? via kabel of via plc adapters?

mvg

Je zal waarschijnlijk met devolo's verbonden zijn want dit is bekend dat het dan 's avonds slechter werkt.

Er is veel klans dat je het niet in orde krijgt met die devolo's mss proberen in een bgc boetiek om te ruilen met het draadloos ruckus systeem.

groetjes Elsa

alles is met kabels verbonden,s'avonds begint het lampje dsl van de modem knipperen en dit de ganse nacht.

Dan bel je best eens naar de technische helpdesk op het gratis nummer 0800 22 700 dit ook in het weekend tot 22u .

Daar gebeurt dan ook een meting op je lijn en men kan zelf je lijn monitoren als dde fout niet continue aanwezig is.

Elsa

PS: Je kan ook de technischen helpdesk bereiken via het gratis nummer 0800 22 800

Ter info betekenis van de modem lampje kan oa terug vinden op ricy's blog via deze link : http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox

waarvan ik hieronder het deel uit zijn blog gekopieerd heb:

♦ Betekenis v/d verklikkerlichtjes op de BBOX : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-(b-box)%3F" target="_blank

B-Box 2 Wifi led lampje / verklikkerlichtje

Elsa

Beste Frans,

als het lampje DSL begint te knipperen, is het natuurlijk niet normaal. Je mag de technische dienst contacteren op 0800/22800.

Je mag me via privé-mailbericht ook je lijnnummer doorsturen zodat ik je lijn kan uitmeten.

Mvg

Eva van Belgacom

Beste Eva

Na een week en meerdere tussenkomsten van de storingslichter is het probleem eindelijk opgelost en kan naar Belgacom TV gekeken worden.Er was iets mis in de kast,een kaart defect?Jammer dat het voor zo een storing zolang moet duren.Klantentevredenheid is hier ver zoek.

Toch wil ik U bij deze van harte bedanken voor uw vele reacties en nuttege inlichtingen.Er is nog iemand gemotiveerd bij Belgacom.Het gestoorde telefoonnummer is 051511262.Het betreft hier een nieuwe aansluiting die op 16/04/2012 om18u geactiveerd werd.

Frans

Reageer