Vraag

Reeds 6 mnd incorrecte factuur -> vaste lijn blijft aangerekend worden

  • 23 February 2017
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Beste Proximus,

Ik ben welgeteld sinds september 2016 klant bij jullie. Ik heb jullie diensten gekozen omdat mijn ouders al jaren klant zijn en nog nooit problemen hebben gehad.
De eerste factuur die ik van jullie had ontvangen, was incorrect. De bedoeling was een goedkoper pack te kunnen krijgen, maar omdat mijn contract reeds in mei was gestart, kon ik van deze actie géén gebruik maken. Kortom, om de factuur goedkoper te maken, heb ik de vaste lijn geschrapt want deze gebruik ik toch niet.
Sindsdien is iedere factuur incorrect. Jullie rekenen me telkens de vaste lijn aan, terwijl ik deze al maanden geleden heb geschrapt. Iedere maand heb ik jullie klantendienst gebeld, die me telkens een creditnota toekende. Maar helaas is daarmee mijn probleem niet opgelost.
Na navraag bij een Proximus-kantoor is de vaste lijn in jullie systeem geschrapt, maar ligt het probleem bij jullie facturatiedienst die de vaste lijn maar blijft aanrekenen.
Op dinsdag 21/02/17 heb ik een aangetekende brief verstuurd om jullie formeel in gebreke te stellen.
Gelieve zo vlug mogelijk dit probleem op te lossen! U kunt vast wel begrijpen dat voortdurend bellen naar jullie klantendienst een tijdrovend probleem is, zowel voor u als voor mij!

Alvast bedankt.
Mvg
Jolien

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jolien,

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer