Hallo!
Sinds kort heb ik problemen met de opnames die ik maak die slechts 30 dagen bewaard worden. Als ik twee of drie opnames tegelijk programmeer (waarvan dus één, respectievelijk twee via '30 dagen opname'), dan kan ik ze niet bekijken. Als ik bij deze opname op 'bekijken' druk, dan blijft het scherm 'een ogenblik geduld aub' op mijn scherm en dat minuten- (en uren-)lang, tot ik het beu ben en uit mijn opnames ga. Na herhaaldelijke pogingen verwijder ik deze opnames voor 30 dagen dan maar zonder ze bekeken te hebben. Hier heb ik al enkele weken last van, hoewel ik tot ergens in juli daar nog frequent gebruik van maakte en dit me steeds lukte.
Herkent iemand het probleem en/of weet iemand wat ik hier best aan doe?
Hartelijk dank en vriendelijke groet!
Bladzijde 1 / 1
dit fenomeen is hier wel vaker gepost
ik moet zeggen dat de netwerkopnames hier de laatste tijd zonder problemen verlopen. en ik moet het zeggen, als dit goed werkt is dit toch wel een super systeem.
soit, je kan de standaard dinges proberen ttz, de decoder eens resetten, evt ook een factory reset proberen, maar als dat geen zoden aan de dijk brengt moet je contact opnemen met de 0800 22 700.
ik heb het gevoeel dat er soms een probleem is met de communicatie van decoder naar het servicecenter, zeker als je echt geen enkele netwerkopname kan bekijken - het komt er meestal op aan een top technieker vast te krijgen, dit zijn geen evidente problemen
mvg
ik moet zeggen dat de netwerkopnames hier de laatste tijd zonder problemen verlopen. en ik moet het zeggen, als dit goed werkt is dit toch wel een super systeem.
soit, je kan de standaard dinges proberen ttz, de decoder eens resetten, evt ook een factory reset proberen, maar als dat geen zoden aan de dijk brengt moet je contact opnemen met de 0800 22 700.
ik heb het gevoeel dat er soms een probleem is met de communicatie van decoder naar het servicecenter, zeker als je echt geen enkele netwerkopname kan bekijken - het komt er meestal op aan een top technieker vast te krijgen, dit zijn geen evidente problemen
mvg
Bij mij al een hele tijd geen problemen meer met nPVR. Ik heb altijd alles kunnen bekijken, alleen niet altijd direct, soms een paar uur later eerst. Dat is nu al wel een hele tijd (van juni denk ik) geleden. Wél soms een paar keer opnieuw proberen bij doorspoelen om bewegend beeld te hebben tijdens spoelen. Best decoder tijdens kijken op een SD-zender zetten. Dat helpt ook voor een snellere reactie in de TV-gids.
Ik gebruik nu al regelmatig de programmering vanop afstand om de harde schijf wat te ontlasten (ik heb nog een V3 met 160GB). Zoals Xenne zegt, is het een héél praktisch systeem. Voor het zelfde resultaat had ik vroeger met de analoge kabel minstens 3 opname-apparaten nodig (2 DVD-HDD en één video). Nu gebruik ik die nog amper, enkel om over te kopiëren van de decoder (wat ik wil bijhouden op DVD-schijfjes).
Ik gebruik nu al regelmatig de programmering vanop afstand om de harde schijf wat te ontlasten (ik heb nog een V3 met 160GB). Zoals Xenne zegt, is het een héél praktisch systeem. Voor het zelfde resultaat had ik vroeger met de analoge kabel minstens 3 opname-apparaten nodig (2 DVD-HDD en één video). Nu gebruik ik die nog amper, enkel om over te kopiëren van de decoder (wat ik wil bijhouden op DVD-schijfjes).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.