Radioline: nieuwe radio app met meer dan 60.000 radiozenders en podcasts

  • 19 January 2017
  • 32 reacties
  • 6403 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ter info: deze app staat ook op Sony - TV's en waarschijnlijk op andere merken smarttv's, dus geen decoder van Proximus nodig.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.radioline.android.radioline
PS: Andere manieren waarop klank van decoder kan doorgegeven , wordt beschreven > hier
Maar ik zou graag de klank naar mijn luidsprekers sturen en niet naar mijn tv. Ik zou geen radio willen kopen maar via de app op de decoder, via mijn luidsprekers naar de radio luisteren. Is dit mogelijk indien ik de audio uitgang van de decoder met mijn versterker verbind?
Dit kan zeker en als je op de link "hier" kikt, (zie mijn vorig bericht) dan zie je daar de mogelijkheden.
Bijvoorbeeld gewoon met Tulp stekkers, wordt ook cinch of RCA stekker genoemd.
Reputatie 4
Badge +1
Ik vind deze catalogus radio en muziek zenders een rijke ervaring voor proximus. Bijna iedere dag zet ik er een andere zender van op zn als ik hem goed vind zet ik hem bij mijn favoriete zenders. Vind het veel beter dan wat Telenet aanbied.
Reputatie 4
Badge +1
Mag ik eens iets vragen of mijn bericht hier nog ergens te vinden is. Ik zou ppk graag weten wie steeds die stofzuiger is die die berichten verwijdert, en ook dat ik niet telkens van plan ben dat als je een nieuw topick maakt eerst moet gaan kijkenof zoeken of er al dan niet iets over geschreven is want dat kan dikwijls over een heel ander onderwerp gaan. Ik denk zelf dat medewerkers de betekenis van een forum niet kennen. Ik zie dan dat dat een bericht is van 3 maand geleden ik lees niet in het verleden ik leef in de toekomst er staan hier ook berichten van Eva van Belgacom mogen wij daar anders ook op antwoorden. Spijtig dat er hier niet veel klanten meer op het forum aanwezig zijn uit die tijd. Hoe zou dit komen. En ik denk dat je nog weet wat ik heb gezegd als dat blijft duren met die berichten verwijderen ben ik weg, één voet staat nu over de drempel die andere misschien morgen en dan kan ik s'avonds nog een andere operator bellen. Ik heb hier niets verloren hoor, integendeel.
Reputatie 7
Badge +6
Bever,
Ik heb je bericht over die radio-app verplaatst naar hier omdat daar al een topic over bestond, dit om verwarring te vermijden.
Groeten,
Wim

Reageer