Beste,
Aangezien wij een abnormaal hoog verbruik opmerken op onze factuur voor een nummer in onze pack, willen wij checken welke nummers opgebeld zijn met dat nummer.
Wij krijgen steeds de boodschap:
No data found with the filter criteria on the given billNr and invoiceItemKeys
Terwijl wij echt willen nagaan of er al dan niet veel gebeld is met dat GSM nummer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Bladzijde 1 / 1
Kan je een screenshotje eventueel online zetten?
Hier kan je ook wat info terugvinden:
Verbuik:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/uw-verbruik-raadplegen.html
Details factuur:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sms_details_billusage/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/verbruik-opvolgen/details-over-verzonden-sms-en-tijdstip-bestemming-enz-.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online_usage_bill/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/verbruik-opvolgen/uw-facturen-en-betalingen-online-raadplegen.html
Hier kan je ook wat info terugvinden:
Verbuik:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/uw-verbruik-raadplegen.html
Details factuur:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sms_details_billusage/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/verbruik-opvolgen/details-over-verzonden-sms-en-tijdstip-bestemming-enz-.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online_usage_bill/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/verbruik-opvolgen/uw-facturen-en-betalingen-online-raadplegen.html
Beste,
Ik heb een oplosisng gekregen via de telefonische hulplijn. Voor het nummer in kwestie moest ik 'Tonen' sms'en naar 8787.
Echter, nu toont MyProximus maar 50 van de 71 oproepen:
Ik raak met andere woorden maar tot bladzijde 5 van de oproepen?
Is er hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Ik heb een oplosisng gekregen via de telefonische hulplijn. Voor het nummer in kwestie moest ik 'Tonen' sms'en naar 8787.
Echter, nu toont MyProximus maar 50 van de 71 oproepen:
Ik raak met andere woorden maar tot bladzijde 5 van de oproepen?
Is er hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Thomas,
Ik vraag morgen feedback aan mijn collega.
We houden je op de hoogte.
Kristof
Ik vraag morgen feedback aan mijn collega.
We houden je op de hoogte.
Kristof
En heb je op het laatste ">" gedrukt ook in plaats van op pagina 5.
Beste,
Jazeker, volgens mij is het net die knop die niet werkt?
Ik laat het onderzoeken.
Feedback van onze ontwikkelaars.
Dit is inderdaad een bug in ons systeem. Sorry hiervoor.
Pobleem doet zich voor als:
" The issue is on the “>” button for browsing further not working if there are more than 50 records. "
Ik hou je op de hoogte wanneer ik weet wanneer dit zou opgelost zijn.
Dit is inderdaad een bug in ons systeem. Sorry hiervoor.
Pobleem doet zich voor als:
" The issue is on the “>” button for browsing further not working if there are more than 50 records. "
Ik hou je op de hoogte wanneer ik weet wanneer dit zou opgelost zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.