Vraag

Raadplegen mobiel dataverbruik onmogelijk sinds pack

  • 29 June 2016
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Hallo,

Sinds een maand hebben wij een pack aangekocht van Proximus en vervolgens onze gsm-abonnementen gekoppeld aan dit pack.
Sindsdien kunnenwij ons verbruik echter niet meer nakijken in de MyProximus app, via de website of krijgen wij geen herinneringssmsen meer (ondanks juiste instellingen).
Resultaat: zowel mijn vriend als ik zitten fors over onze limiet (zonder melden, enkel 2 dagen na de feiten kregen wij te horen dat we over de limiet zitten).

Uiteraard heb ik onmiddellijk met de klantendienst gebeld, hier beloofden ze mijn account te resetten. Na 48u zou dit in orde zijn.
Echter is dit nog steeds niet in orde, en kunnen wij ons verbruik niet meer controleren.

Wanneer we naar de verbruik-pagina of app gaan, krijgen we dit te zien: Soort abonnement: Mobile Internet Advantage 500MB
(geen idee wat dit is, zowel mijn vriend als ik hebben een data-abonnement van 2GB). En krijgen wij beiden als verbruik 1297 MB te zien (hetgeen uiteraard dus niet klopt)

Hoe kan dit opgelost worden?
Wel jammer van de slechte service, Proximus!

2 reacties

stuur anders eens een privébericht naar Het Proximus Team
Reputatie 3
Badge
Dag Kristy,

Ik had al via je privébericht je klantgegevens gevraagd. Zodra ik deze ontvang laat ik het nakijken.

Groetjes,

Jos

Reageer